Tess är inne på mean girl-grejen igen. Står och snackar skit om Emelie bakom ryggen. Detta kommer pågå hela BB-tiden. Tess är en vidrig typ. Tess borde prata med Emelie istället.. Har hon gjort det? Nej.
Precis. Hon verkar väldigt falsk. När de festar och hon är med emelie så är hon ju så himla vänlig o trevlig 🤔
Tess ältar fortfarande gamla saker om Emelie,hon måste baktala henne så fort hon har chansen för att dem ska tycka som henne.
Ren avundsjuka för att Emelie är ihop kedjad med Adrian
tror hon fick en blick av emelie tidigare idag angående nåt som gjorde att hon lackade hon pratade med luis tidigare idag i sovrummet luis höll med och sa att emelie är efterbliven
Tess är inne på mean girl-grejen igen. Står och snackar skit om Emelie bakom ryggen. Detta kommer pågå hela BB-tiden. Tess är en vidrig typ. Tess borde prata med Emelie istället.. Har hon gjort det? Nej.
Skriver under på att hon borde prata med Emelie! Ju mer hon snackar om det desto värre blir det. Och mer utdraget. PRATA MED EMELIE FÖR GUDS SKULL OM DU TÄNKER SÅ MYCKET PÅ DET
tror hon fick en blick av emelie tidigare idag angående nåt som gjorde att hon lackade hon pratade med luis tidigare idag i sovrummet luis höll med och sa att emelie är efterbliven
Precis. Hon verkar väldigt falsk. När de festar och hon är med emelie så är hon ju så himla vänlig o trevlig 🤔
Tess säger hela tiden "jag tänker länge innan jag säger något".. Men hon kan stå och snacka skit om Emelie i stora grupper men inte TILL henne. Det är så lågt. Nu står hon och fnittrar förtjust för att hon fått igång de andra på hat-tåget.
För mig har det varit klart sedan hennes dispyt med Pedros vilken äcklig typ hon var. Hon visar bara återigen sitt riktiga jag när hon håller på att snacka skit istället för att lösa det mellan fyra ögon. Respektlöst minst sagt.