2021-03-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tess är inne på mean girl-grejen igen. Står och snackar skit om Emelie bakom ryggen. Detta kommer pågå hela BB-tiden. Tess är en vidrig typ. Tess borde prata med Emelie istället.. Har hon gjort det? Nej.

Precis. Hon verkar väldigt falsk. När de festar och hon är med emelie så är hon ju så himla vänlig o trevlig 🤔
2021-03-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Varför pratar dom om det här igen nu? Har det hänt något?
Eftersom hon drar upp samma gamla grejer igen lär det inte ha hänt något nytt.
2021-03-03, 22:22
Medlem
Raskaoverisens avatar
Tess ältar fortfarande gamla saker om Emelie,hon måste baktala henne så fort hon har chansen för att dem ska tycka som henne.
Ren avundsjuka för att Emelie är ihop kedjad med Adrian
Medlem
Sladderbrallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Jag hoppas Tess åker så stämningen i huset blir bättre!
AMEN!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Avundsjuka

Ah jag tänkte mer på om det har hänt något nu ikväll som jag kanske missat 😊
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Alla normies har gått och lagt sig, riktigt hemskt att det händer i en liten småstad från ingenstans däremot.

Men nu är det BB-"fest" och jag hoppas någon spårar ur på sin partner idag.

Jag hoppas Adrians mössa lackar ur, sliter sig loss från huvudet och gör sig fri från Adrians förtryck.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Nån som vet varför tess drar upp detta IGEN?

tror hon fick en blick av emelie tidigare idag angående nåt som gjorde att hon lackade hon pratade med luis tidigare idag i sovrummet luis höll med och sa att emelie är efterbliven
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jepp och tess slet sig loss
Som vanligt. Och Therese ogillar Emelie som vanligt.
Ge segern till Simon och släng ut alla från huset.
2021-03-03, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tess är inne på mean girl-grejen igen. Står och snackar skit om Emelie bakom ryggen. Detta kommer pågå hela BB-tiden. Tess är en vidrig typ. Tess borde prata med Emelie istället.. Har hon gjort det? Nej.

Skriver under på att hon borde prata med Emelie! Ju mer hon snackar om det desto värre blir det. Och mer utdraget. PRATA MED EMELIE FÖR GUDS SKULL OM DU TÄNKER SÅ MYCKET PÅ DET
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tror hon fick en blick av emelie tidigare idag angående nåt som gjorde att hon lackade hon pratade med luis tidigare idag i sovrummet luis höll med och sa att emelie är efterbliven

Sa Luis ordagrant att Emelie är efterbliven?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Precis. Hon verkar väldigt falsk. När de festar och hon är med emelie så är hon ju så himla vänlig o trevlig 🤔

Tess säger hela tiden "jag tänker länge innan jag säger något".. Men hon kan stå och snacka skit om Emelie i stora grupper men inte TILL henne. Det är så lågt. Nu står hon och fnittrar förtjust för att hon fått igång de andra på hat-tåget.
Medlem
Cents4s avatar
För mig har det varit klart sedan hennes dispyt med Pedros vilken äcklig typ hon var. Hon visar bara återigen sitt riktiga jag när hon håller på att snacka skit istället för att lösa det mellan fyra ögon. Respektlöst minst sagt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in