Jag vet inte, men om en ensam GM hugger mot folk på måfå så tror jag polisen tar det på allvar. Att förhindra att fler blir huggna har så hög prioritet, och mannens motiv är sannolikt inte så viktigt.
Ingen röstar väl för terror....men statistik visar att man kan inte introducera parasiter i den civiliserade västvärlden. Finns en anledning att länderna dom kommer från ser ut som dom gör.
Som tur är så är dessa individer SD:s bästa reklampelare
Det är extra bekymmersamt att folk i Vetlanda som intervjuades av TV1 beskrivs som "oroade", bestörta", "oroliga". Jag skulle hellre se att folk vore hatiska, arga och hämndlystna. Att folk storma polisstationen och släpar ut mördaren och hänger honom i närmaste lyktstolpe. Det vore väl uppfriskande?
Varför är främst muslimer så jävla värdelösa på att utföra terrordåd? Vill man ha ihjäl många personer så finns det tusentals sätt. Istället går man runt och knivar lite folk utan att ens lyckas ha ihjäl någon. Samma visa varje gång.
Om du inte ens ser det blir det jävligt svårt att förklara det för dig...
Men skärp dig. Menar du att någon har klistrat ihop poliser, en invandrare som ser ut att vara omplåstrad på benet för att sprida hat? Säg istället varför den är bekräftad falsk? För att nån här i tråden säger att vinkeln ser konstig ut
Främst så får ju offer svar på frågor, men det skiter väl du i?
Faan, du är ju dum på riktigt. Hade vi gett fan i att ta in detta jävla avskum i landet hade 8 personer idag inte blivit utsatta för mordförsök. På köpet hade vi sluppit massa miljoner i rättegångskostnader. Jävla idiot.