2021-03-03, 19:06
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosebjonen
30 sekunder är mycket för att vara TV4.

Förutom när det kommer till reklampausen med extra hög ljudnivå.

De flesta medier verkar rapportera misstänkt terrorbrott.
Citera
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Då var det som jag trodde. Terrordåd. 8 skadade/svårt skadade.

Både polisen och media sprider propaganda och fake news. Bevis på det? Bl.a. informationen du kom med.

Som jag trodde. Ni drar egna slutsatser. "UTREDS SOM...".

Någon?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trillskaren
Har samma bild. Vet även vem som tagit bilden. Den är äkta.
Kyrkogatan vid mogärdeakolan.
Citera
2021-03-03, 19:07
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Om det rubriceras som terrorbrott där GM har som avsikt att skada så många som möjligt har han misslyckats med tanke på att alla är vid liv än så länge, några lindrigt skadade varav nån enstaka allvarligt skadad. Gissar på att dådet har att göra med något asylskäl.

Då är det enligt mig ett terroristdåd. Finns ingen logik i världen att börja försöka döda folk pga en personlig motgång. Men visst, gränsen till vad Sverige och svenskarna tycker är skit flyttas ständigt längre framåt. Gissar att en del numera är så hjärntvättade att de försvara dylika tilltag.
Citera
2021-03-03, 19:07
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Innan 20-30 minuter sen så gick polis ut med att de inte misstänkte terrordåd. Sen ändrade dem sig, och det är där vi är nu.

Jomen tjena. Vill du tro på en PK-polis och fake news media så varsågod. Var en idiot.
Citera
2021-03-03, 19:08
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Vårtecken, ja...
Hittade tussilago idag och blev lite glad och sedan fortsätter dagen så här.
Kanske han nekats uppehållstillstånd och nu hämnats? Nu lär han väl få stanna i Sverige, i några år iallafall....

Var ju en illegal invandrare som mördade 2 st på Ikea, så detta kan vara en till asyl avslags mördare eller en radikaliserad muslim?
Citera
2021-03-03, 19:09
Medlem
blagyltas avatar
Då har vi lyckats konstatera att det rör sig om ett "ensamkommande" skäggbarn från Afghanistan, förmodligen i 25-30 års åldern men ändå väller det fortfarande in asylaktivister som försöker lägga rökridåer.

Så till frågan "varför gör de på det här viset?" För att få stanna. Det är det det handlar om och för en importerad muslimsk galning från medeltiden spelat ett liv ingen roll speciellt inte ett icke muslimskt.
Citera
Medlem
Citat:
30 sekunder är mycket för att vara TV4.

Nej, det är det inte.
Har dom inte minst 2-3 minuter i 22-sändningen så är det ett medvetet val. Just nu är det i bästa fall så att man initialt underskattade nyheten och planerat hela 19-sändningen.
Telegrammet om att Dolly Parton tagit vaccinet var för övrigt ungefär lika långt,
Citera
Medlem
Marknadsassistents avatar
Jävligt dålig nyhetsrapportering av svt & tv4, "Polisen säger ingenting".
Men för fn fråga folk på byn som kan ha sett nått !
Citera
Avslutad
Saft och bullar till hela bunten. Hade det varit en Svensk hade polisen pepprat 20 skott i ryggen. Sverige är tyvärr ett förlorat land. Jag hoppas de som skapat detta och röstat för detta får lida mest inom en snar framtid. Hej!

Detta påminner ytterst mycket likt dådet på IKEA när negern Abraham Ukbagabir högg ner en Mamma och en Son. Men detta glömdes efter 1 vecka ungefär. Hahahhaa... fyfan va skämmiga vissa Svenskar är som låter detta ske, och vissa vill inte ens vetas av det för de är ignoranta samma typer som får ta konsekvenserna framöver.
Senast redigerad av SegPanda 2021-03-03 kl. 19:12.
Citera
2021-03-03, 19:10
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravatos
Hur kunde du gissa det? Otroligt!

Det var egentligen inte en gissning. Bara att jag var öppen för att ev. ha fel. Tro inte att jag är blåst. Jag är helt med i matchen ska du veta.
Citera
2021-03-03, 19:10
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Ingen avliden än så länge? Mig veterligen är det skillnad på medias rapportering av allvarliga skador och kritiska skador, där sistnämnda är mer synonym med dödlig utkomst.

Finns ju ”livshotande” med. ”Kritiskt” känns ändå som 50/50.

Flera uppgifter tyder väl på att en är avliden. Jag tror det stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in