2021-03-03, 18:37
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Någon bad ”mitt feta arsle” hoppa över en bro och hästen kallade mig ett oövervinnerlig ”bitch” när jag uttryckte min ilska över BBpolisens drev om Simon.

Men jag har ännu inte hoppat och bitch kan jag vara, så halva inne där 😝

Ne men nu går vi vidare

Inte kollat på liven idag. Antar att topluvan fortfarande odlar möggel och kliar frenetiskt runt mössan..

Är väl inte mycket annat som händer i tråkhuset.
Jo förutom lite svansande av Juddan, irritation över Nardos och Pontus skeva självinsikt kring sin roll som ”kul”.

Suck. Vilken flopp detta år.

Ojdå. Det låter inte som Hästen. Nu vet jag ju inte vad ni snackade om såg bara att det var hett häromdagen. Du har rätt om huset, förutom en bra tävling. Har aldrig sett en sådan kross. Möjligtvis om Lennie eller snickaren hade varit med. Fasen nu väntar vi på luvan. Jag har förstått att AD skäms över sin frilla men det finns gränser
2021-03-03, 18:42
Medlem
Där nailade Simon Nardos svagaste sida! Att hon inte lyssnar på andra och därmed inte visar intresse för andra än sig själv. Bra Simon!! Och bra mottaget av Nardos!!
Medlem
Gutis avatar
Dålig sida enligt Nardos själv: äter segt!
Medlem
Nardos är otroligt gullig idag, uppdraget gör henne underbar.

Är mössorna en del av uppdraget? Peak mot Adrian?
2021-03-03, 18:45
Medlem
xrlpyts avatar
Adrian har alltså kaninöronen ovanpå mössan..
2021-03-03, 18:45
Medlem
simon&nardos leder med 40% stog det vad vinnarna fick?
2021-03-03, 18:49
Medlem
Tegnell.As avatar
Emilie vill ha in viiiin.... Var det inte hon som fick flashbacks och dålig känsla när folk drack på vardagar? Fröken dubbelmoral
Medlem
Zingo2s avatar
Simon har vuxit ikväll, ihop med Nardos👍
Emelie sjunker som en sten.
Tycker synd om Judith som inte får vara med någon.😩
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha är det någon som har lust att upplysa en öm moder om varför Tanja och Joel sitter i snögubbedräkter och fjäskar för Luis och Therese???

Slog på liven det första jag gjorde efter jobbet och började FNISSA över åsynen och vill verkligen veta vad detta handlar om. Joel är tvärgullig när han ler i den där dräkten.

De har blivit tilldelade personlighetsdrag som de ska motbevisa. Röstning finns i appen
2021-03-03, 18:50
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A
Emilie vill ha in viiiin.... Var det inte hon som fick flashbacks och dålig känsla när folk drack på vardagar? Fröken dubbelmoral
Jo nästan. Hon blev olustig när folk dricker på förmiddagen. Typ frukostbärs.
2021-03-03, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tegnell.A

Tänkte detsamma 😂 dock sa hon att här inne dricker vi vardagar men det är inte samma sak 🤷 men men 😂
2021-03-03, 18:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ojdå. Det låter inte som Hästen. Nu vet jag ju inte vad ni snackade om såg bara att det var hett häromdagen. Du har rätt om huset, förutom en bra tävling. Har aldrig sett en sådan kross. Möjligtvis om Lennie eller snickaren hade varit med. Fasen nu väntar vi på luvan. Jag har förstått att AD skäms över sin frilla men det finns gränser
Ja du Grodan har funderat varför AD har luvan på sig hela tiden???
Rädd visa håret???
Känner sig naken??
Ja du trälig dag i ren tristess so far jobbigt jobbigt sedan hör man Joel med sin barnsliga röst irriterande stämma, Man hade plockat ned han fullskaligt så han inte sade ett ord mer i huset less på han!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in