2021-02-22, 17:13
Medlem
Verkligen tråkigt att höra om barnen. Men stackarna har ju haft en förfärlig uppväxt.
Citera
2021-02-22, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gullranka
Verkligen tråkigt att höra om barnen. Men stackarna har ju haft en förfärlig uppväxt.
Håller med dig...
Citera
2021-02-22, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virusfree
Förlåt att jag skrev luddigt, ber om ursäkt för det.

Jul*ia och hennes bror dav*d är de jag menar.
Hon har fått en orosanmälan på sig och hon är tillsammans med en kille som gillar droger vid namn fre**ik *ors. Vräkta blev dom också nyligen.

Juli* var tidigare sambo och har en son, M*ll*on(i) med den kriminelle pundaren JJ,
det har sagts att han fick vårdnaden om sonen, vet du något om det, har han det
fortfarande ?

Yes han knarkar också, och säljer benzo och tjack men håller låg profil. Grabben deras har dom haft vecka/ vecka - Det sägs att Juli* går runt och säljer hans J.J's droger.

Aman*a är lika nerknarkad som sina syskon, Dom härjar runt Torshälla hela bunten, Sorgliga är vad de är. Davi* har blåst så många människor så han kommer snart garanterat få en kula i skallen el ngt.

Har fått höra om hur jävla manipulativa hela familjen varit i alla år, tom socialtjänsten har de lindat runt fingrarna sina, men jag låter detta vara nu tills jag har hela härvan glasklart för mig, återkommer sen
En riktig Pandoras ask hela alltihopa .. Helt otroligt att dessa parasiter klarat sig så länge som de gjort..

Ingen fara alls! Kan bli rörigt för mig nu när jag ska försöka bena ut förhållandena för
systrarna!

För jag undrar nämligen över att du skriver att Juli* är tillsammans med Fr*dr*k F*rs -
enligt Facebook så står det att Am*nda "Har ett förhållande med Fr*dr*k F*rs"!?

Men nu när jag kollar vidare så ser jag ju att Am*nda bor ensam på R*ngvägen.

Har Am*nd* först haft ett förhållande med FF och sedan har FF blivit tillsammans med Juli*?

Vet du om det är denne FF som är pappa till Am*nd*s två barn, verkar vara två små killar,
enligt bild på hennes Facebook, eller är det någon annan kille som är pappa?

Och sedan när jag kollar upp Juli*, så bor hon tillsammans med samme FF, på R*kt*rgatan.
Juli* flyttade in där för sex veckor sedan. Hon är åtalad vid en eller flera domstolsinstanser =
inte alls förvånande. FF flyttade in på den adressen för 14 veckor sedan.
J*uli* verkar ha bott på många olika adresser, även bott i Strängnäs.

FF verkar också vara en ful fisk, förekommande i minst 1 strafföreläggande.

Den kriminelle och knarkande pappan till Juli*s son, JJ lika med J*far J*fari, det mesta
pekade på att han var med när Aki dränktes. Inte omöjligt att fler var med, Johanna hade
ju mängder av manliga knähundar - främst afghanistanier - bland alla ensamkommande
"barn" som fick bo i lägenheten som Johannas pappa hade köpt till JM och hennes barn.

D*vid verkar bo i Strängnäs, har åtalats vid en eller flera domstolsinstanser. Tragiskt att
även han har valt att leva ett kriminellt liv.

Minns när han skulle vittna under rättegången, hur han snörvlade och grät - tyckte verkligen
synd om honom då - hans ruttna morsa som försökte sätta dit honom, att det var han som
låg bakom mordet och mordförsöket på sina morföräldrar; G*ran och Ank*.

Så sorgligt att även Am*and* knarkar, fick den uppfattningen att hon var skötsam till skillnad
från systern J*li*, A hade väl ett jobb vid tiden för mordet/mordförsöket/rättegången och jag
fick uppfattningen att hon tog avstånd från Johanna.

Man undrar över pappan till de tre "blomsterbarnen" - har han bara gett upp, eller har han
försökt ställa upp och stötta de tre barnen.

Hoppas att jag ej rört till det, blev snurrigt för mig med den här FF, som har/ har haft koppling
till bägge systrarna!
Citera
2021-02-23, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Ingen fara alls! Kan bli rörigt för mig nu när jag ska försöka bena ut förhållandena för
systrarna!

För jag undrar nämligen över att du skriver att Juli* är tillsammans med Fr*dr*k F*rs -
enligt Facebook så står det att Am*nda "Har ett förhållande med Fr*dr*k F*rs"!?

Men nu när jag kollar vidare så ser jag ju att Am*nda bor ensam på R*ngvägen.

Har Am*nd* först haft ett förhållande med FF och sedan har FF blivit tillsammans med Juli*?

Vet du om det är denne FF som är pappa till Am*nd*s två barn, verkar vara två små killar,
enligt bild på hennes Facebook, eller är det någon annan kille som är pappa?

Och sedan när jag kollar upp Juli*, så bor hon tillsammans med samme FF, på R*kt*rgatan.
Juli* flyttade in där för sex veckor sedan. Hon är åtalad vid en eller flera domstolsinstanser =
inte alls förvånande. FF flyttade in på den adressen för 14 veckor sedan.
J*uli* verkar ha bott på många olika adresser, även bott i Strängnäs.

FF verkar också vara en ful fisk, förekommande i minst 1 strafföreläggande.

Den kriminelle och knarkande pappan till Juli*s son, JJ lika med J*far J*fari, det mesta
pekade på att han var med när Aki dränktes. Inte omöjligt att fler var med, Johanna hade
ju mängder av manliga knähundar - främst afghanistanier - bland alla ensamkommande
"barn" som fick bo i lägenheten som Johannas pappa hade köpt till JM och hennes barn.

D*vid verkar bo i Strängnäs, har åtalats vid en eller flera domstolsinstanser. Tragiskt att
även han har valt att leva ett kriminellt liv.

Minns när han skulle vittna under rättegången, hur han snörvlade och grät - tyckte verkligen
synd om honom då - hans ruttna morsa som försökte sätta dit honom, att det var han som
låg bakom mordet och mordförsöket på sina morföräldrar; G*ran och Ank*.

Så sorgligt att även Am*and* knarkar, fick den uppfattningen att hon var skötsam till skillnad
från systern J*li*, A hade väl ett jobb vid tiden för mordet/mordförsöket/rättegången och jag
fick uppfattningen att hon tog avstånd från Johanna.

Man undrar över pappan till de tre "blomsterbarnen" - har han bara gett upp, eller har han
försökt ställa upp och stötta de tre barnen.

Hoppas att jag ej rört till det, blev snurrigt för mig med den här FF, som har/ har haft koppling
till bägge systrarna!
Hej.
Så jädra rörigt det är alltihopa även för mig som brukar ha stenhård koll innan jag öppnar min käft. Kan först säga att Fre**ik F**S är inte pappa till dessa barn, dessvärre har han 2 st egna barn som han har umgänge med, och då han ju är knarkare så är dessa umgängen bevakade. Han får inte under några omständigheter träffa sina egna barn ensam.
Bara detta säger ju vad han är för en filur
Jag ska iväg till farbror doktorn här, återkommer och försöker att reda ut denna härva så vi får klarhet i allt sedan.
Inte länge sedan som coolingen *avid stal en jacka som en kvinna nyss köpt och betalat över 6000 spänn för. En ensamstående mamma dessutom. Han stal den av henne och bara käftade emot och hotade, när hon ville ha den tillbaka?? Vilken jävla man va??? Han är också en sån som "bötfäller" Små vilsna individer som inte törs säga emot honom då de är skiträdda för kräket - Bötfäller påhittade skulder menar jag...
Citera
2021-02-23, 06:59
Medlem
Glömde en sak ; Coola Dav'd har börjat snurra med luffaren F*lip C*leli, och eftersom denne råtta också är eftersökt av många här i stan då han också blåser alla han bara kan, så håller dom tydligen nu sig gömda i lilla Strängnäs
Citera
2021-02-23, 10:49
Medlem
LuiLuis avatar
Vem har omvårdnaden nu om de minsta barnen? Tvillingarna?
Mamma i fängelse, pappa död🕊

Så tragiskt!
Citera
2021-03-02, 22:07
Medlem
Hondjävulen har vädjat om att få använda Skype i fängelset för att prata med ett filmbolag. Hon har fått avslag och får inte heller ta emot besök p g a Covid-pandemin.

https://m.facebook.com/permalink.php?id=173444612442&story_fbid=101575576 60172443
Citera
2021-03-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Vem har omvårdnaden nu om de minsta barnen? Tvillingarna?
Mamma i fängelse, pappa död🕊

Så tragiskt!

Dom har det bra. Punkt.
Citera
2021-03-03, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Dom har det bra. Punkt.

Tur i oturen att de var såpass små när allt detta hände. Minnet av hur livet var tidigare tonas ner alltmer. Om de får kärlek och förutsägbarhet / trygghet; då kan det gå lika bra eller bitvis sämre i skolan, som för de flesta andra barn..

All lycka till dem.

Också till mittenbarnet, hoppas att han fick bra hjälp om han skulle drabbas av skuldkänslor. Hoppas han har det bra hos pappan.
Citera
2021-03-03, 05:33
Medlem
F
Citera
2021-03-03, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virusfree
Förlåt att jag skrev luddigt, ber om ursäkt för det.

Jul*ia och hennes bror dav*d är de jag menar.
Hon har fått en orosanmälan på sig och hon är tillsammans med en kille som gillar droger vid namn fre**ik *ors. Vräkta blev dom också nyligen.

Juli* var tidigare sambo och har en son, M*ll*on(i) med den kriminelle pundaren JJ,
det har sagts att han fick vårdnaden om sonen, vet du något om det, har han det
fortfarande ?

Yes han knarkar också, och säljer benzo och tjack men håller låg profil. Grabben deras har dom haft vecka/ vecka - Det sägs att Juli* går runt och säljer hans J.J's droger.

Aman*a är lika nerknarkad som sina syskon, Dom härjar runt Torshälla hela bunten, Sorgliga är vad de är. Davi* har blåst så många människor så han kommer snart garanterat få en kula i skallen el ngt.

Har fått höra om hur jävla manipulativa hela familjen varit i alla år, tom socialtjänsten har de lindat runt fingrarna sina, men jag låter detta vara nu tills jag har hela härvan glasklart för mig, återkommer sen
En riktig Pandoras ask hela alltihopa .. Helt otroligt att dessa parasiter klarat sig så länge som de gjort..

Ja, har de haft en riktig chans chans de tre äldsta barnen, till att skaffa sig ett riktigt liv? De har vuxit upp med en psykiskt störd mamma och en frånvarande pappa, bland alla droger i Eskilstuna. Det sociala arvet är mycket starkt.
Senast redigerad av Homes 2021-03-03 kl. 08:14.
Citera
2021-03-04, 14:52
Medlem
LuiLuis avatar
Nu står det i Expressen att JM återigen är åtalad då hon trots kontaktförbud skrivet brev till närstående.

Vad är det i ordet LIVSTID med diverse kontaktförbud denna vansinnes-psykopat inte fattar? Är hon inte läskunnig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in