2021-03-02, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad sades?
Ungefär detta:
Simon och Ponne skämtade om Spiderman och skrattade så att de grät.
Nardos försöker överrösta dem först med en massa frågor om vad de pratar om.
När Ponne berättar säger hon typ "Asså, jag fattar inte sån Spiderman" och killarna ignorerar henne och skämtar/skrattar på.
Då blir hon sur över att inte få stå i centrum.

Sittandes säger hon till dem att vara tysta/att BB ska släcka ljuset och "Hallå, jag vill faktiskt sova" "Jag respekterar faktiskt er när ni vill sova"
Skratten dör.
Ponne call'ar ut hennes bs och nämner exempel på när hon stört andras sömn från föregående kväll, då snattrar hon emot. Sen suckar alla och bara tystnar.
Senast redigerad av UppOchNedtagen 2021-03-02 kl. 23:58.
2021-03-02, 23:57
Medlem
Sir_Ks avatar
Någon som vet vem Therese hade catfight med? Sin bästa vän när de var utomlands sa hon...
2021-03-02, 23:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Sant. Lunas photoshopskills är som från en annan planet.
Vad önskar du att Simon ska göra ikväll? Jag är nyfiken och kanske stannar uppe!

Simon vår sveaviking är kanske done för ikväll. Han har nog accepterat sitt öde just nu om nu inte Eritrea börjar snacka om hans hygien, som egentligen är bättre en barnets.
2021-03-03, 00:01
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Tråkigt med dessa grejer när deltagare ska sitta ihop med varandra. Det blir samma varje säsong, det enda dom gör om dagarna är att ligga på soffan och pilla varandra i armhålorna eller gå och sova tidigt. Tyvärr.
2021-03-03, 00:02
Medlem
Simon, Tanja, Ponne, Steff.

Kommer gissningsvis inte sluta så såklart (Ponne blir antagligen inte långlivad) men det hade varit en fin sista fyra.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-03 kl. 00:08.
2021-03-03, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UppOchNedtagen
Ungefär detta:
Simon och Ponne skämtade om Spiderman och skrattade så att de grät.
Nardos försöker överrösta dem först med en massa frågor om vad de pratar om.
När Ponne berättar säger hon typ "Asså, jag fattar inte sån Spiderman" och killarna ignorerar henne och skämtar/skrattar på.
Då blir hon sur över att inte få stå i centrum.

Sittandes säger hon till dem att vara tysta/att BB ska släcka ljuset och "Hallå, jag vill faktiskt sova" "Jag respekterar faktiskt er när ni vill sova"
Skratten dör.
Ponne call'ar ut hennes bs och nämner exempel på när hon stört andras sömn från föregående kväll, då snattrar hon emot. Sen suckar alla och bara tystnar.

Haha herregud
Tack för svaret
2021-03-03, 00:08
Medlem
xrlpyts avatar
Om Simon får full blownout tandvärk så kommer han lämna, om inte BB drar ut tanden. Ni som vet, ni vet.
2021-03-03, 00:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Simon vår sveaviking är kanske done för ikväll. Han har nog accepterat sitt öde just nu om nu inte Eritrea börjar snacka om hans hygien, som egentligen är bättre en barnets.
Fan då. Det vore uppfriskande om han kunde starta något djävulskap nu. Men med nya krafter inför imorgon kan han säkert prestera på topp.

Man märker att Nardos är lättretlig som tusan ikväll... hoppas hoppas ändå att det smäller.
2021-03-03, 00:09
Medlem
SphincterAnis avatar
BB vill verkligen inte att det jappas i år va?

Allt från val av deltagare (Nardos, Joel, Judith, Louie, Katti...) till praktiska förutsättningar.
2021-03-03, 00:09
Medlem
kermiths avatar
Blir fortfarande sne att inte Simon kan själv gå till bikten och fråga om Alvedon. Han har fortfarande för stor respekt för Eritrea. Hon har lärt honom var henne gräns går och han följer henne slaviskt.
2021-03-03, 00:11
Medlem
kermiths avatar
Fan Simon gå upp till bikten och fixa din jävla Alvedon. Snowflake på den.
2021-03-03, 00:11
Medlem
Pontus måste berätta om sin sömnmedicin varje kväll verkar det som.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in