2021-03-02, 23:29
Medlem
Simon beter sig riktigt illa och dessutom i klippet när dom sitter ihop med hjälmarna och Simon ska gå upp från soffan så måste nardos följa med. Inget konstigt med det. Men i början så marscherar han och sen går normalt. Inte ok att bete sig så
2021-03-02, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Förstår inte ens hatstormen mot kontot i denna tråd, personen har väl bara 3000 följare. Kan inte påverka så mycket

Handlar väl främst om att hon får sina följare att sprida hat om Simon på BBs instakonto, men sen är det lika bra att anmäla någon som sprider hat
2021-03-02, 23:30
Medlem
Citat:
Förstår inte ens hatstormen mot kontot i denna tråd, personen har väl bara 3000 följare. Kan inte påverka så mycket

Personen och dess följare är väl dom som spammar sönder varje inlägg på BBs insta kan man anta. Om att Nardos mobbas och att Simon är ett svin.
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Handlar väl främst om att hon får sina följare att sprida hat om Simon på BBs instakonto, men sen är det lika bra att anmäla någon som sprider hat

Exakt.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Grejen är att dom är homogena och röstar som Lizard säger. Vi är inte homogena (ännu) och röstar till höger och vänster så visst har dom ett ordentligt övertag. Säger Lizard att de skall spamma sönder BB Instagram så följer de slaviskt. Inte alls dålig taktik, det måste jag ge henne.
2021-03-02, 23:31
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Grejen är att dom är homogena och röstar som Lizard säger. Vi är inte homogena (ännu) och röstar till höger och vänster så visst har dom ett ordentligt övertag. Säger Lizard att de skall spamma sönder BB Instagram så följer de slaviskt. Inte alls dålig taktik, det måste jag ge henne.

Kanske så men jävligt blåsta följare i såna fall . Är man så dum att man inte ens kan skapa en egen uppfattning så får bbsdpolisen köra på för de retarderade
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

🙌
Medlem
Varför missade vi just det där?!?!? Åååh jag ville ju se!! 😂😂😂😂
2021-03-02, 23:32
Medlem
slut för ikväll känns det som
2021-03-02, 23:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag bevittnade precis hur Tanja sprang mot Bikten-hållet medan Joel sprang in i nugge-rummet. Resultatet blev att de smällde in i rutan.
2021-03-02, 23:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Kanske så men jävligt blåsta följare i såna fall . Är man så dum att man inte ens kan skapa en egen uppfattning så får bbsdpolisen köra på för de retarderade

Jovisst, vi tycker ju det. Medan Lizard och hennes följare tycker tvärtom.
Hon är duktig på vinkla och vrida så hon får med alla. Själv måste jag ge henne cred för att styra skutan.
Jag ogillar det men jag är inte intressant.
2021-03-02, 23:35
Medlem
upptagetvardets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
Här har ni senaste storyn från den värsta drev-kvinnan av dem alla..

(trumvirvel!!).....bbpolisen

https://imgur.com/gallery/d2BXoPV

(Hahaha tydligen är vi alla här mobbare )
När jag läser texten läser jag det med narkos röst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in