2021-03-02, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iaerik
Vad är det Joel gjort/sagt som gjort Judith upprörd?

tror allt handlar om att joel sitter kedjad med tanja vilket gör att judith inte kan följa henne 24/7 längre
2021-03-02, 20:38
Medlem
destroyer93s avatar
"INGEN ska påpeka om min frus immunitet, INGEN. Säg till din man nästa gång" - Pedram till Judith
Orkar inte med deras låtsasäktenskap längre. Sorry Judith, men du är så jobbigt just nu.
2021-03-02, 20:39
Medlem
Ridnes avatar
Undrar om hon har PMS? Hon verkar helt labil. Hon bölade över yogamusiken också.
2021-03-02, 20:39
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Så väntat att Juddan börjar störa sig på Joel eftersom Joel hänger ihop med Tanja både nu och annars

Började märkas på judith när Tanja och Joel körde Yogan i poolrummet. Hon såg ut som en ledsen hund som väntat alldeles för länge på uppmärksamhet från sin ägare!
2021-03-02, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
"INGEN ska påpeka om min frus immunitet, INGEN. Säg till din man nästa gång" - Pedram till Judith
Orkar inte med deras låtsasäktenskap längre. Sorry Judith, men du är så jobbigt just nu.

vad ska peddot göra? börja veva med sina spinkiga ortenarmar??
Medlem
Vad händer har alla äntligen förstått att Judith är en trött person att kolla på

Kom in nu och har missat dagen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iaerik
Vad är det Joel gjort/sagt som gjort Judith upprörd?
Fleeeera timmar sen sa han något i stil med "inget illa Judith vi är vänner och så men du har immunitet och inte vi andra så du vet inte hur viktigt detta är för oss att klara av just nu" och så har han väl påpekat det då o då. Han har inte varit otrevlig utan bara uppriktig och betonat att det är viktigt för honom att klara sig i denna utmaning för han inte är immun.

Minns inte varför han sa till henne, det var precis när han blev fastspänd. Vill minnas att hon kom med några skämtsamma råd och att han inte tyckte att det var läge att skämta när hon sitter säker. Men jag minns inte exakt.

Judith gör en höna av en fjäder. Förstår henne lite men hon överdriver. Offerkofta som vissa säger, och Judith är ändå en av mina favoriter men sjunker för varje grej hon gör. Idag har hon verkligen förlorat mycket respekt från mig.
2021-03-02, 20:41
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Började märkas på judith när Tanja och Joel körde Yogan i poolrummet. Hon såg ut som en ledsen hund som väntat alldeles för länge på uppmärksamhet från sin ägare!

Ja det verkar som att intresset för Emelie dog så fort Tanja kom in. Hon är verkligen efter henne på samma sätt som Pedram är efter Tess. Lite fjantigt att bli kränkt över att Joel tar uppmärksamhet hon själv vill ha. De är ju vuxna, eller ska föreställa.
2021-03-02, 20:44
Medlem
Anonym396s avatar
Judith har sjunkit i mina ögon ända sedan korvgrejen.
2021-03-02, 20:45
Medlem
Raskaoverisens avatar
Judith har sprungit efter Tanja som en skugga sedan hon kom in men Tanja är ju totalt ointresserad i henne mer än som vän i BB..Tanja är i egen division..Judith är en dominant Flata som inte inser att andra också har en vilja
2021-03-02, 20:46
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Judith har sprungit efter Tanja som en skugga sedan hon kom in men Tanja är ju totalt ointresserad i henne mer än som vän i BB..Tanja är i egen division..Judith är en dominant Flata som inte inser att andra också har en vilja
Jag tror Judith också är sur över att Joel och Tanja har hittat varandra. Hon är inte en människa som Joel med hög energi som kan skoja med Tanja.
2021-03-02, 20:47
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Vad händer har alla äntligen förstått att Judith är en trött person att kolla på

Kom in nu och har missat dagen
Japp verkar som polletten trillat ner för folk äntligen. Aldrig förstått vad som är så kul med henne. Inget fel på henne visserligen men verkligen inte vinnare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in