2021-03-02, 19:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ja verkligen. Förutom detta har det varit en pina. Men det har bara dragit igång. Simon kommer kanske att lacka snart
Ja du Grodan tryckkokaren är på hos Simon man ser det medans Nardos på ngt sätt små njuter ser man i ögonen, Ja du innan denna vecka är över har dem rykt i hop och Simon fått spel på skiten och får lämna huset
2021-03-02, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
Börjar tycka att Simon överdriver litegrann. Nu ligger hon ju still och är relativt tyst. Simon ser ju verkligen döende ut. Är han skitnödig kanske? Vore inte jättetråkigt om hjälmen stannar på hela natten och de måste dela säng

klaoustrofobisk
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack! Det gör mig genuint glad.
Hehe du är på gång idag! Skitkul att sitta och läsa. Vad har butchbruden gjort idag för att så många i tråden ska lacka? Bossar hon runt? Något mer?

Jag gillar fan bara Simon nu.
Medlem
Citat:
Börjar tycka att Simon överdriver litegrann. Nu ligger hon ju still och är relativt tyst. Simon ser ju verkligen döende ut. Är han skitnödig kanske? Vore inte jättetråkigt om hjälmen stannar på hela natten och de måste dela säng

Han vill dricka och hångla med Steffi
Medlem
Oj jäklar vad sur simon är...stackarn!
Undrar hur länge de ska sitta ihop 🤔

Åh han trycker in alla sina känslor inom sig, det kommer explodera igen om han inte gör något åt det 🤯
Medlem
Gutis avatar
Ta av mösshelvetet!!
2021-03-02, 19:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hallå Grodan, har du inte sett att han topp 3 för mig?
Problemet nu är att allas (nästan) hatobjekt gett honom ett straff.
Jag tycker man får leva med i spelet, likt Sami gjorde ifjol.

Zingo jag kommenterade bara varför du tycker han är barnslig. Jag tycker inte det. Han bad bara att få röka. En enda grej. Hon kan väl acceptera det.
2021-03-02, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hehe du är på gång idag! Skitkul att sitta och läsa. Vad har butchbruden gjort idag för att så många i tråden ska lacka? Bossar hon runt? Något mer?

Jag gillar fan bara Simon nu.
Haha, släpper ut min energi från mitt riktiga liv. Tyckte att jag var riktigt rolig faktiskt. Det är ju inte mitt fel att folk i vissa kulturer beter sig som neandertalare och klipper av folks kön.

Har inte sett så mycket. Tycker hon lugnat ner sig. Är mest äcklad över hur Judith ska hålla på.
2021-03-02, 19:55
Medlem
Citat:
Tandvärk är väl inte känt för att bättra på humöret, har nog mycket med surheten att göra...
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du Grodan tryckkokaren är på hos Simon man ser det medans Nardos på ngt sätt små njuter ser man i ögonen, Ja du innan denna vecka är över har dem rykt i hop och Simon fått spel på skiten och får lämna huset

Det känns väldigt spänt just nu. En liten, liten händelse till så spricker han.
Jag förstår honom å andra sidan
Medlem
Ridnes avatar
Nardos trycker på ALLA knappar nu...Drar upp biktbråket igen. Exploderar Simon så kommer väl Instagram gå ut och kampanja för den söndercurlade dramaprinsessan Nardos igen.
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
klaoustrofobisk
Men klaustrofobi handlar ju inte riktigt om att sitta fast i ett objekt som kan röra sig. Han kan ju fortfarande gå och röra på sig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in