2021-03-02, 19:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Endast en groda kan släppa en groda låter som en bra ursäkt

Tack. Och när grodan kokar i lungan ro
2021-03-02, 19:40
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Kan du säga exakt vad Simon gör för fel?
Ja, han tjurar som en 5-åring. Det tycker jag är löjligt.
2021-03-02, 19:43
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Simon är en värdig vinnare! Hoppas inte Instagramflickorna stjäl hans vinst.

Om han fortsätter så här så är han en värdig vinnare ja.. Kommer bli skittrist om han blir utröstad. Han är nästan enda glädjeämnet i denna säsong.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
Att hon går och skrattar som att det är ett skämt. Jag hade dragit och slitit i henne kch hjälmen tolls att hon vände det där leendet uppochner
Jag hade valt en autonominering. Det är redan svårt att leva med den skitungen instängd. Jag förstår att Simon kokar.
Medlem
Sirenflixs avatar
Jäkla spännande att se vad Judith kommer tycka om maten när den serveras. Har svårt att se att hon skulle kunna hålla sig ifrån att klaga och kritisera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hon kanske beter sig som en fitta för att kompensera för sin egna bortklippta och ihopsydda fitta? 🤷‍♀️

Det var nog det vidrigaste någon skrivit idag. Gratulerar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja, han tjurar som en 5-åring. Det tycker jag är löjligt.

Äh, jag köper att han är sur. Han gjorde själv inget regelbrott, och inser att han kommer behöva dras med det här hela veckan. Jag hade inte varit särskilt munter själv
Medlem
Simon är verkligen MÅR SKIT personifierad haha

"Det är bra" är allt han kan säga
2021-03-02, 19:44
Medlem
Det är Filip dikmans fans som låter på instagram. Det är han som kommer avgöra vem som vinner och förlorar. Han kommer stå nästa vecka och prata om hur Simon agerade fel här och hur synd det är om Nardos, strax efter han berättat hur synd det är om den sura glädjedödare skitsnackande offerkofta emelie. Han kommer få ut både Simon och Steph inom ett par veckor.

Simon åker ut redan på måndag eftersom han och Nardos kommer sitta löst efter detta haveri.
2021-03-02, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Hade aldrig orkat laga mat tillsammans med henne. Hon ska bara styra och ställa och så gör hon narr av folk när de inte gör precis så som hon tycker att man bör göra. Vet inte heller om jag tycker hennes mat ser ut att va på ”kock” nivå alla gånger utan hon lagar mat som vilken svensson som helst.
Hon jobbar väl som kock för att kunna ägna dagarna åt att trycka i sig godsaker. Jobbar hon inte på Mr Cake eller har jag drömt det? Deras omsättning lär ju öka det dubbla när inte flatan är där också kan äta upp hälften av bakverken.
2021-03-02, 19:45
Medlem
Ridnes avatar
Simon: Jag har klaustrofobi.
Nardos: Vet dom om det?
Simon: Ingen aning.
Nardos: HÖHÖHÖHÖ

Hon njuter av att han lider.
2021-03-02, 19:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Som Simon agerar, hade ALDRIG Sami gjort! Nu är han löjlig, tycker jag.

Så vad hittade du som var fel med mina inlägg? Du är avslöjad din jävel, du jobbar för Judith, jävla lebba....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in