2021-03-02, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Varför? Är det så rädda för det mest naturliga?

Rädd är nog inte rätt ord, mer pinsamt. Men finns ju totala motsatsen där inne i form av Tanja också såatteh..
Medlem
Louis: Jag gillar inte hur de har lagt upp bilderna, det skapade bråk förra säsongen

...

Nardos: Vänta, vi är för långt ner, vi måste lägga upp oss

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
JAAA! Ta bort allt smink och hårprodukter. Det blir rent nöje att se Therese naturlig för en gångs skull.

Verkligen.
Förstår inte heller alls hela grejen med att ens fixa sig där inne? (Utöver tidsfördriv, men det köper jag inte som ursäkt. Ta en promenad/gymma eller ngt som faktiskt ger dig något istället)

Som att jag skulle sitta och sminka sönder mig dagligen när jag inte ska någonstans utan enbart träffa min partner?
Känns bara onödigt som fan.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Håller med! Har varit småsak på småsak som gjort att man stör sig mer och mer. Lite trist, gillade henne så mycket.

Ja.. och sen detta satans "tvångshånglande" så fort sprit kommer in. Det blir ju nästan maniskt att hon måste hångla med någon hela kvällen.
2021-03-02, 17:51
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
JAAA! Ta bort allt smink och hårprodukter. Det blir rent nöje att se Therese naturlig för en gångs skull.

De gjorde det ett år i BB. När Kitty Jutebring var med.. hon blev helt knäckt av det Hade varit kul med dessa också men då hade de väl brutit ihop och fått gå till biktpsykologen allihop.
Medlem
Vänta nu.. varför kör Luis och Tess frågetester med de andra där ute nu? Trodde de lärde känna varandra om det skulle bli aktuellt att kunna inför kommande tävlingar, nu ger de bort tipset juuu. Dummisar!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Hon är ju inte muslim
🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅
2021-03-02, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det är vanligt

Varför det ?
2021-03-02, 17:54
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Verkligen.
Förstår inte heller alls hela grejen med att ens fixa sig där inne? (Utöver tidsfördriv, men det köper jag inte som ursäkt. Ta en promenad/gymma eller ngt som faktiskt ger dig något istället)

Som att jag skulle sitta och sminka sönder mig dagligen när jag inte ska någonstans utan enbart träffa min partner?
Känns bara onödigt som fan.

Exakt!!! Det är för att Therese är den mest uppmärksamhetskåta i huset och hon är rädd att hon inte ska få uppmärksamhet om hon inte har 3 cm tjockt smink och inte fixat håret en timme. Hon kommer alltid ut och poserar och vill att alla ska dregla efter henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Varför det ?

Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Varför? Är det så rädda för det mest naturliga?

ingen aning varför men alla brudar jag känner sätter alltid på kranen
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas verkligen inte det.. Vill att Tess ska åka ut fortast möjligt. Trött på hennes långsinthet, falskspel och uppmärksamhetskåthet.
+100 hon ska ut, hon är hemsk!
2021-03-02, 17:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det är bara svarta som får vara rasister, för dom har haft det mycket svårare än alla som är vita privilegierade (OBS särskilt män).

Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Rasism mot vita finns inte är det generella konsensus, så hon gör i deras ögon inget fel.

Vita har enligt dom genom historien varit världsherravälden som förtryckt andra hudfärger som är icke-vita, därav kan vita inte känna samma förtryck som icke-vita.

Vilket självklart är skitsnack, men så tänker dom.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Ja det känns fasen inte okej, ramaskriet om någon sagt "jag gillar inte mörkhyade killar/tjejer" jisses, den personen hade varit ute innan den hade hunnit säga klart meningen... Hon får sjukt mkt särbehandling när hon gång på gång uttalar sig på ett fruktansvärt rasifierat sätt om olika folkslag, skrämmande..

Flashbackare. När man snackar skit om judar är det alltså inte okay. När man snackar om andra grupper är det alltså plötsligt okay. Det här understryker att judar och svarta är alltså priviligierade och speciellt vita är skräp. Nu tror jag inte detta är något ovanligt i förorten annars hade det varit ramaskri. Nardos borde Naturligtvis åka ut med huvudet före.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in