2021-03-02, 17:40
Medlem
Lobbaaans avatar
Tjock, ful och lesbisk. Störande röst. Tafsar och vill hångla.
Kan ni gissa vem?
2021-03-02, 17:41
Medlem
Chandler Bings avatar
Simon är vinnaren i mina ögon! Rolig, säger som det är, sitter inte och sminkar sig stup i kvarten.
Just det! Kan inte BB ta bort allt smink, då blir det fan drama deluxe
2021-03-02, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Förra året blev två deltagare utslängda på grund av uttalande om judar. Här fäller hon gång efter gång kommentarer om att hon inte gillar vita killar och det ovan. Hur fan är detta möjligt?

Rasism mot vita finns inte är det generella konsensus, så hon gör i deras ögon inget fel.

Vita har enligt dom genom historien varit världsherravälden som förtryckt andra hudfärger som är icke-vita, därav kan vita inte känna samma förtryck som icke-vita.

Vilket självklart är skitsnack, men så tänker dom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Kan ni gissa vem?

Härmar Tanjas dialekt? Gissar på Judde
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Förra året blev två deltagare utslängda på grund av uttalande om judar. Här fäller hon gång efter gång kommentarer om att hon inte gillar vita killar och det ovan. Hur fan är detta möjligt?

Ja det känns fasen inte okej, ramaskriet om någon sagt "jag gillar inte mörkhyade killar/tjejer" jisses, den personen hade varit ute innan den hade hunnit säga klart meningen... Hon får sjukt mkt särbehandling när hon gång på gång uttalar sig på ett fruktansvärt rasifierat sätt om olika folkslag, skrämmande..
2021-03-02, 17:43
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tror ni Luis och Tess är på rätt spår, kanske blir någon tävling där man ska känna sin partner bäst?

Väldigt troligt
2021-03-02, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Kan ni gissa vem?

*Funderar längre och mer fokuserat än samtliga gjorde i morgonens "flaskan kostar 100 kr mer - fråga"*
2021-03-02, 17:44
Medlem
Chandler Bings avatar
Nardos tycker att Simon tvättar sina händer för snabbt 😂😂😂😂😂
2021-03-02, 17:44
Medlem
Ridnes avatar
Jag tycker Juddan börjar tappa lite. Hon har börjat bete sig lite som en kvinnlig Pedram med hennes limmande på Tanja dygnet runt.
2021-03-02, 17:45
Medlem
Lissabonfires avatar
Är det vanligt bland kvinnor att starta kranen när de går på toa? Är det när de skiter de håller på så eller va äre frågan om?
Både Nardos och Emelie gjorde detta.
2021-03-02, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jag tycker Juddan börjar tappa lite. Hon har börjat bete sig lite som en kvinnlig Pedram med hennes limmande på Tanja dygnet runt.

Eller hur? Synd ändå. Gillade henne i början. Nu är Simon absolut favViZeN! (Tyckte inte alls ngt speciellt om honom i början)
2021-03-02, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Varför är det okej för mörkhyade att vara rasistiska?

Nu har Nardos sagt 3 saker inom loppet av fem minuter som är helt uppdelat i rasifiering..."eritrianer håller mer ihop än andra", "polackmammor är väldigt utseendefixerade" och "iranierpappor är oftast väldigt roliga"
Mja, det handlar ju mer om nationalitet tänker jag. Ungefär som att säga att amerikaner är pantade, eller att danskar är alkoholister

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in