2021-03-02, 12:32
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Svårt att läsa eller? Jag har ju sagt att FLERA edsvurna vittnen trätt fram, och FLERA framstående experter har uttalat sig om datan. Det är VISST bevis (evidence)!

Du menar hörsägen.
Finns inga s k "vittnen" som vunnit gehör i någon rättslig instans. Alla verkar gjort i byxorna när det visar sig vad det innebär att ljuga i rätten. Så även de advokater som anlitats att driva överklagandena.
2021-03-02, 12:37
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Finns edsvurna vittnesmål som Giuliani tagit upp vid ett flertal tillfällen.

Tycker jag du lägger ut länkarna till dessa. Jag har du inte sett ett enda
2021-03-02, 12:45
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Spelar ingen roll, det finns fortfarande edsvurna vittnen som, till skillnad från dig och ditt meningslösa orerande, faktiskt hat sett och hört allt.
Jo, det är bevisen som spelar roll. Vittnesuppgifter som inte håller inför domstol är inte värda något. Varför tror du att team Trump inte anmäler omfattande valfusk i domstol?
Därför att de vet att de inte kan backa upp det med bevis, för då riskerar de sina advokat-karriärer. Det är ju det vi har sett hela tiden. Omfattande, upprepade anklagelser om valstöld, men i domstolarna låter det annorlunda.

Det är teater, scrollock! Trump har dragit in hundratals miljoner till domstolskostnader och dylikt från naiva personer.
2021-03-02, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Ja, tjafset om fusk till Bidens fördel kan ju tånkas vara en avledningsmanöver så att ingen kollar om det fuskats till Trumps fördel.
Det känns så otroligt att Trump skulle fått 74 millioner äkta röster.

Bingo!
Mannen med 42 procent approval rating försöker få omvärlden att inte titta på det egentliga fusket.
Allt med republikanerna handlar om projicering.
Bli Därför inte förvånad om det visar sig att de står för det mesta fuskandet under valet 2020.

Allt. Precis allt handlar om projicering för denna sekt.
2021-03-02, 13:29
Medlem
Citat:
För att ditt exempel ska bli analogiskt korrekt så måste du även slänga in att det funnits flera vittnesmål från typ grannar som även de påstått sig ha sett mig begå inbrotten, samt sakkunniga experter som anfört att jag är den ende tänkbara gärningsmannen och att det hela gått till exakt på det sätt som den som haft inbrottet anfört. I det läget skulle jag absolut lämna ifrån mig DNA till utredande instanser, skulle inte du? Eller skulle du istället blåneka och börja gallskrika om din "principiella integritet" och "kreativt intrång i din person" och stämma folk till höger och vänster så skulle det om något tala för att du var skyldig som synden och hade något att dölja. Om jag vet med mig att jag är oskyldig i ett sådant läge så skulle jag absolut vara behjälplig och få saken utagerad en gång för alla och därmed slippa alla misstankar.

Där har du fel. Det du talar om är inte alls att lämna över något till utredande instanser. Du talar om att lämna över till motparten. För att motparten eventuellt senare ska kunna vidta rättsliga åtgärder. Det är något helt annat. Eller har du någon uppgift om att Dominion skulle ha vägrat lämna ut något som beordrats av domstol?

Jag kan hålla med om att jag kanske borde ha slängt in något vittne, men i övrigt är mitt exempel mer korrekt än ditt.
2021-03-02, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Tycker jag du lägger ut länkarna till dessa. Jag har du inte sett ett enda
Kolla på videosarna han postat på YouTube.
2021-03-02, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Jo, det är bevisen som spelar roll. Vittnesuppgifter som inte håller inför domstol är inte värda något. Varför tror du att team Trump inte anmäler omfattande valfusk i domstol?
Därför att de vet att de inte kan backa upp det med bevis, för då riskerar de sina advokat-karriärer. Det är ju det vi har sett hela tiden. Omfattande, upprepade anklagelser om valstöld, men i domstolarna låter det annorlunda.

Det är teater, scrollock! Trump har dragit in hundratals miljoner till domstolskostnader och dylikt från naiva personer.
Det var ju uppe hela vägen upp till SCOTUS, eller missade du det?
2021-03-02, 13:41
Medlem
siisters avatar
Citat:
Kolla på videosarna han postat på YouTube.

https://youtube.com/c/RudyWGiuliani

Vilken av alla 85 st? Och från vilken tidpunkt
2021-03-02, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dic-tator
Bingo!
Mannen med 42 procent approval rating försöker få omvärlden att inte titta på det egentliga fusket.
Allt med republikanerna handlar om projicering.
Bli Därför inte förvånad om det visar sig att de står för det mesta fuskandet under valet 2020.

Allt. Precis allt handlar om projicering för denna sekt.

Precis. Vem är RINO nr 1? Jo det är Trump. Inte fan är han ”äkta republikan”?!
2021-03-02, 14:37
Bannlyst
Jag letar efter friatiders artikel om hur en enskild röst hade delats upp i 30-70% trump-biden.
Hittar inte länken och google går inte söka på längre.

När jag såg röstfördelningen på usakartan under dagarna det satt och räknades i utdragen tid så tyckte jag det minsann såg ut som en inverterad fördelningsratio, typ 30-70 och länet bredvid 70-30.
Påminde om hur datorn fördelar ut antal pjäser ett spel.

Matematiken reder ut detta.
2021-03-02, 14:40
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Det var ju uppe hela vägen upp till SCOTUS, eller missade du det?
Än sen? Ni har ju tjatat om Scotus hela tiden, men det har ju inte hjälpt, eller hur.
Därför att bevis saknas.

Förstår du vad det betyder att Trump påstod att valet var stulet utan att han hade bevis. De trodde vi hela tiden och nu, 3 månader senare vet vi det.

Sedan är det som sagt märkligt att han fick så många röster med tanke på opinionssiffrorna, jag tror också att det är där fusket ligger. Men nu har Trumps team satt på fokus på annat håll, så det är väl omöjligt att utreda så här långt efteråt.
2021-03-02, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auric
Där har du fel. Det du talar om är inte alls att lämna över något till utredande instanser. Du talar om att lämna över till motparten. För att motparten eventuellt senare ska kunna vidta rättsliga åtgärder. Det är något helt annat. Eller har du någon uppgift om att Dominion skulle ha vägrat lämna ut något som beordrats av domstol?

Jag kan hålla med om att jag kanske borde ha slängt in något vittne, men i övrigt är mitt exempel mer korrekt än ditt.
Varför skulle man inte kunna lämna över SAMMA uppgifter till BÄGGE parter då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in