Citat:
Ursprungligen postat av
Queenofqueens
Använder min mediala förmåga här blandat med känsla och intution. Jag tror det är Arda som funnis. Jag tror inte att det är en olyckshändelse utan känns som någon/några är inblandade. Detta är kopplat och relaterar till hans yrkesposition. Man har spionerar på honom och följt hans rörelser och angripit vid rätt tidpunkt. Var ju en annan turk som mördades där innan.
Om diskussionen av kvarlevor. Har varit kallt i vinter och nu börjar det bli plus. Kroppen blir ju inte direkt fin av det och många djur, kan gnaga på en kropp. Vanligt förmultnande..
Vem vill döda en svensk elitsoldat? Möjligen någon IS-sympatisör, men då sker det öppet i propaganda syfte. Främmande makt håller inte på och skjuter bort fotfolket, det skulle vara direkt kontraproduktivt.
Det finns hundratals aktiva soldater, befäl och officerare med olika typer av jägarutbildningar. Tittar vi på civila så är det tusentals, även om en del av dessa börjar att bli gamla.
Nyutbildningen av jägarsoldater har ökat igen efter värnpliktens införande och lär fortsätta att göra det efterhand som krigsorganisationen byggs ut.
Så vill främmande makt eliminera alla elitsoldater så får man ligga i.