2021-03-02, 10:58
Medlem
Steffi till Ponne ”jag vill inte sprida negativ energi men får jag prata med dig”. Det du gör precis nu när du går runt till alla är att snacka skit och sprida negativ energi. Har du ett problem med Emelie så prata för i helvetet med henne istället. Det du sysslar med just nu är värre än att Emelie kallat dig alkoholist. Ok om Steffi vill ventilerna det men nu har hon gjort det med flertalet personer.

Pontus var ju extremt ärlig när han pratade med Tess häromdagen så han kanske kan få Steffi att gå till källan. Nähä, istället säger han att Emelie är avundsjuk på alla tjejer i huset.
2021-03-02, 10:59
Medlem
Pontus har läst emelie helt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Steffi till Ponne ”jag vill inte sprida negativ energi men får jag prata med dig”. Det du gör precis nu när du går runt till alla är att snacka skit och sprida negativ energi. Har du ett problem med Emelie så prata för i helvetet med henne istället. Det du sysslar med just nu är värre än att Emelie kallat dig alkoholist. Ok om Steffi vill ventilerna det men nu har hon gjort det med flertalet personer.

Pontus var ju extremt ärlig när han pratade med Tess häromdagen så han kanske kan få Steffi att gå till källan. Nähä, istället säger han att Emelie är avundsjuk på alla tjejer i huset.

fast det stämmer ju att hon är avundsjuk och snackar mycket skit om dem andra tjejerna i huset
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peturfam
Stefanie ska bara prata med alla deltagare och redaktionen först 😂
Riktigt löjligt detta och allt för att få sympati en sorts offerkofta mentalitet
Tycker Steph överdriver detta maximalt
Medlem
Citat:
Narcos har ju tappat sin mätare flera gånger. Just nu är jag så trött på Judith då håller nästan tummarna på Narcos även om hon då blir immun.

Varför använder Judith barnvagnen som en rollator? Hon hänger ju över den som en gamling över sin rullator. Måste vara lättare att göra som Narcos och vara rak i ryggen och skjuts på barnvagnen.

Ja veeeerkligen!!!!!
2021-03-02, 11:00
Medlem
Stummakorianderss avatar
Vad i helvete får Pontus sin luft ifrån angående Emelie?! Snacka om att vara sämst på att analysera läget.

Hur stephanie hanterar det här kommer vara avgörande för min syn på henne under hela hennes tid i bb.
2021-03-02, 11:00
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
Pontus har läst emelie helt.

Absolut. Han vet hur hon funkar.
2021-03-02, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Vad i helvete får Pontus sin luft ifrån angående Emelie?! Snacka om att vara sämst på att analysera läget.

Hur stephanie hanterar det här kommer vara avgörande för min syn på henne under hela hennes tid i bb.
Uh? Menar du att han har fel?

Det är precis så Emelie fungerar.
2021-03-02, 11:02
Medlem
Hänger inte alls med, vad hände egentligen mellan Steph och Emelie igår?
Medlem
Det här med att man skulle vara alkoholist verkar vara känsligt för många. Som Mergim sa till Amilia förra året och det ballade ur.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hänger inte alls med, vad hände egentligen mellan Steph och Emelie igår?

ingenting steph har fått höra att emelie kallat henne för alkoholist efter gladiatortävlingen
2021-03-02, 11:03
Medlem
Citat:

Har Stephie typ 2 personligheter? Hahaha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in