2021-03-02, 00:23
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja bara joel

Okej.. Ahh just det, hon slickade Tanja i örat på poolfesten men hånglade inte med henne. Så var det.
2021-03-02, 00:25
Medlem
Lobbaaans avatar
Kan man spela på att Peddo blir utsparkad innan veckan är slut? Fullt möjligt att han lyckas skapa tv historia genom att bli den första att våldta någon i svensk livetv.

Märks tydligt hur resten av gänget undviker han mer och mer. Ingen som går till Pedram för att hänga och snacka direkt.
2021-03-02, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Skönt att veta att Nardos ändrat sina åsikter sen detta iafl https://www.youtube.com/watch?v=3AbKAkcEoM0

Nardos försöker bara dölja sin trånsynthet i BB-huset, hennes homofobi, narcissism och uppenbara dumhet är kvar.
Ena stunden pratar hon om vikten av feminism för att i nästa stund slutshame'a Steph och snacka skit om tjejerna i huset.
Hon verkligen HATAR sexuellt befriade kvinnor, det syns i hennes blick varje gång som det diskuteras eller demonstreras.

Nardos är husets största hycklare.
Medlem
xrlpyts avatar
Emelie: - Äter jag två liter glass så försvinner all muskelmassa!

.. oj
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Okej.. Ahh just det, hon slickade Tanja i örat på poolfesten men hånglade inte med henne. Så var det.

stämmer hon berätta för judith idag att hon kunde tänka sig att hångla med tjejerna i huset under nån lek typ snurra flaskan eller nåt men killar var big no no förutom joel för han är gay
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Hon tror inte det längre (enligt henne själv) det är väl därför hon tagit Joel till sin närmaste bundsförvant.om man nu går på det är en annan sak

Hon måste ju säga det för att komma med i BB eller annat för den delen. Joel är ju ett perfekt förkläde och någon man kan köra med. Ge Joel lite uppmärksamhet och han säljer sin mamma. Eritrea vänder inte sina åsikter sisådär. Hon bär till och med en T-shirt med ett statement om kvinnor
2021-03-02, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lägg ner. Tanja får ju betalt för att ligga i TV. Hon slätar över Luis snart.
Åkte Jesper ut? Tio tummar upp! Jag fick liten skitkorv i kväll: 4,3 kg barn barn, men wtf? Är Katti kvar, eller såg jag fel?
2021-03-02, 00:27
Medlem
Limmar emelie genom att berätta hur fet hon brukade vara? Grov fetma hade ungdomsmottagningen sagt om emelie. Nån som har bilder från förr?

Adrian försöker vara artig, men man märker hur ointresserad han är och hur fast han känner sig i konversationen.
2021-03-02, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Åkte Jesper ut? Tio tummar upp! Jag fick liten skitkorv i kväll: 4,3 kg barn barn, men wtf? Är Katti kvar, eller såg jag fel?

Katti är kvar! Och tur är väl det, för hon tar hand om Narnia så att de andra slipper
2021-03-02, 00:29
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Säg inte så. Jag blir alldeles till mig.

Jag gillar henne ändå en kul tjej, men hennes CV är ingen vacker syn eller när hon berättade om dejten med fyra män. De spelade schack
2021-03-02, 00:30
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel

Fan grattis min gamle vän. Kul att höra! En blivande BB deltagare?
Yup Jesper åkte.
2021-03-02, 00:31
Medlem
Ridnes avatar
Hur ska Tess få bort Emelie från Adrian nu? Snart kommer hon byta om till baddräkt och skriktjata om bubbelpoolen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in