2021-03-02, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vad pysslar hon med nu? Om det är sååååå känsligt ska hon inte vara i huset. Det blir bara äckligt. Tänk den gången hon sitter mot fel personer och blir kvar? Då kommer hon bli olidlig. VARFÖR LYSSNAR HON INTE PÅ JUDITH?? Hon säger ju helt rätt saker, mellan henne och Katti så var Katti populärare.
Vad vill hon, att Judith ska ge upp och skänka henne immuniteten och lägga sig i tävlingen? Jag spyr.

Go Judith! <3

Det är precis det hon vill, därför drog hon till med ännu ett trauma när Judith inte gick med på det. Det syntes tydligt hur hon tänkte ut en ursäkt.

Nu däremot kom den riktiga frågan från Judith: ”Mår du bra här inne?”
Medlem
"Jag vet inte om detta var genomtänkt.... för min barndom blabla"

Så hon menar att tittare och Big Brother vill plåga henne med att göra ett roligt uppdrag med en låtsas bebis? Måste vara traumatiskt.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Aha, nu har Nardos något trauma med skrikande barn också...

När hon ska tävla själv blir det ju tuffare.

Men helt seriöst, OM hon mår så otroligt dåligt ska hon INTE vara i huset!! En gråtande docka? På riktigt??
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han drog frivilligt, lägg ner och låt honom köra sitt race.
Han är inte intressant längre. Det finns annat att snacka om.
Absolut. Jag säger bara vad jag tror. Jag tror inte han drog frillivgt.
2021-03-02, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpad90
Kollar igenom Insta och Facebookgruppen så har det skrivits: Nu röstar vi på Nardos så hon får immunitet.
Nu sitter Nardos och skriker på Judith att hon blivit vald för att hon är minst populär. Hon var minst populär av TRE för en vecka sedan. Idag verkar alla älska henne.

Ingen som röstade visste att det skulle handla om en immunitet...
Skulle folk vetat det när man röstade så hade hon garanterat inte fått uppdraget...hon förtjänar inte en immunitet.
Medlem
Hoppsan

Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Hon är nybliven småbarnsmamma. Kan vara tufft ju. Speciellt när ungen snarkar och har för sig.

Har hon lämnat en liten unge på utsidan menar du? WOW vilken bra mamma...NOT!

Haha oj! Jag skrev alldeles för fort utan att tänka...du skämtade såklart. Jag gjorde inte den kopplingen med en gång 🤣
Senast redigerad av wow84new 2021-03-02 kl. 00:02. Anledning: Skrev fel
Medlem
Åh snälla Narcos, nödutgångar finns av en anledning. Lovar att det är mer värdigt än att lämna i tvångströja
Medlem
Hoppas Judith har tillräckligt mycket vinnarskalle för att inte lägga sig för någon annans skull nu. Skulle gissa på att hon har det dock med tanke på hur Emelie mådde i den tidigare tävlingen
Medlem
Alltså come oooon
2021-03-02, 00:02
Medlem
Ridnes avatar
Nardos: Jag är stark! Jag har tagit mig så här långt i livet!!
Också Nardos: Det är ett gråtande baaarn! Det tar mig tillbaka till min barndom! (om en dockjävel )
Medlem
ni som sitter och hejar på Judith, igår VÄGRADE hon äta en KORV och hade en jävla massa ursäkter själv.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Hon är nybliven småbarnsmamma. Kan vara tufft ju. Speciellt när ungen snarkar och har för sig.
Riktigt trasig brud hahah

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in