2021-03-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Ja verkligen. Så som Judith resonerar nu är rätt. Hoppas Nardos fattar nu. Men troligtvis inte. Hon kommer som vanligt vända detta till sig själv, jag jag jag...

"Det handlar okm mig just nu, det handlar inte om dig" bfffffft
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Satan vilka otäcka vibbar jag får av Pedro, känns rikgit creepy. Tur dom är inne i ett hus som är övervakat.
Han sa antydd till Tanja det e fritt fram o "knyllla"
Tycker bra om Tanja men smaken på hennes killar är som rövhållen
Medlem
StoriaiLs avatar
Alltså den där offerkoftan
2021-03-01, 23:53
Medlem
Nardos snyfterier kommer göra produktionen svaga och ge henne immuniteten
Medlem
bobbybishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Naaaaw, jättejättejobbig tävling för Nardos. Hon måste ju få slippa då.

Appropå Tess, att diskutera utseende är ju meningslöst eftersom det är så otroligt subjektivt. Jag tycker hon är skitsnygg, har en kropp to die for, även om det är trist att mycket är fake men att hon sköter om sin kropp råder ingen tvekan om. Jag hade liknande figur när jag var ung och vacker (dock utan botox och silikon) och jag kunde också klä mig utmanande. Att göra det och reta gallfeber på dåvarande pojkvän var supernice

Tack BB, viskande är sååå störigt!

Bra nivå här
Medlem
codemeds avatar
Nu ska det gråtas igen
2021-03-01, 23:54
Medlem
Nardos för helvete!
"Detta handlar bara om mig..."

Fan om inte hon kommer försöka övertala Judith att lägga sig i tävlingen för Nardos skull...hoppas inte Judith gör det bara!
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Kopplar inte Nardos att det finns en anledning till varför människor har röstat henne till en tävling där hon kan vinna en immunitet? Uppenbarligen tycker människor om henne, hon är inte minst omtyckt
Nja, många röstade nog utan att veta att en immunitet stod på spel, när omröstningen lades ut lät det mest som ett straff (om man inte redan hade läst BB:s insta eller Vad händer idag).
Medlem
Naaaw Nawros eller vad fan du heter...Du är inte mest hatad av svenska folket, bara näst mest hatad
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Riktig bromance-potential där också. Det kanske blir lite cooldown på Steffis och Tessans bromance om båda är sugna på Adrian.. men ingen av de tre verkar ju vara redo att göra något ändå.

Adrian är ju tydligen intresserad av Tess och Emelie så Steph kan nog backa där. Steph och Tanja passar mycket bättre ihop tycker jag. Lika tokiga båda två
Medlem
Pinkpad90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Hur många ville ge Nardos och Judith chans att få immunitet. Tror de flesta som röstat inte förstod att det var en immunitetstävling men trodde det var att ge straff till någon.
Kollar igenom Insta och Facebookgruppen så har det skrivits: Nu röstar vi på Nardos så hon får immunitet.
Nu sitter Nardos och skriker på Judith att hon blivit vald för att hon är minst populär. Hon var minst populär av TRE för en vecka sedan. Idag verkar alla älska henne.
2021-03-01, 23:55
Medlem
Nardos första dagarna: "jag gråter aldrig, max 1 gång om året"

"okej"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in