2021-03-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Han borde inte varit där från början, han ångrade sitt val redan efter några dagar och hade stor längtan. Kanske lika bra att han åkte ut trots allt.
👍
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Har funnits tidigare deltagare som kastats ut. Men det tog för lång tid och behövde bli övertydligt först. Tänker på Sipan...

Problemet är att Pedram ens blivit insläppt där. Det märker man tydligt nu när det gått några veckor. Sa tidigare att jag "tror inte han är psykopat" men det vågar jag inte påstå idag. Han uppvisar ett jävligt obehagligt beteende stundtals med avsaknad av normalt mänskligt minspel.

Enligt deltagarna har dom fått svara på hundratals frågor om sig själva innan. En vettig psykolog borde kunnat se att Pedram har inget att göra därinne om dom fått så mycket info om honom. Eller har dom ens någon psykolog som deltar i uttagningsprocessen? Kanske någon psykolog försökt stoppa BB att ta med Pedram men blivit överkörd?

Vill minnas att någon kvinnlig psykolog som var med i Big brother produktionen för några år sedan men som senare slutat har uttalat sig om att hon avrått produktionen från att ta med vissa deltagare då dom är rejält olämpliga men produktionen valde att inte lyssna på henne utan tog med dessa ändå för att "dom skulle göra bra tv".
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag har fan inte önskat att Nardos ska åka ut. Och det sista jag vill är att Therese ska vara kvar som inte bidrar med ett skit och bara sminkar sig.
Men att rösta på pedram när katti och Jesper riskerar att åka ut fattar jag inte. KATTI KAN JU OCKSÅ SKAPA DRAMA, och JESPER ÄR DEN ROLIGASTE I HUSET. JAG HAR INGET EMOT PEDRAM MEN JAG ÄR CHOKAD ATT NI INTE RÖSTADE PÅ JESPER SOM JAG GJORDE.

Vad har Jesper gjort som överhuvudtaget varit med i avsnitten? Nämn en gång han faktiskt skapat lite underhållning (mer än att vara med i bild med alla andra).
Medlem
Riggat eller så lämnade han frivilligt
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Sant som du säger!
Ja och BB bad honom hålla tyst om det annars hade det inte blivit spännande idag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Absolut, invandrarna ska inte komma nära miljonen!

Vi på Flashback måste välja en snubbe och en kvinna att stötta 100% i röstningarna.

Jag säger Simon och Tanja för att de har bäst chans att vinna över rasfrämlingarna.

simon tess för mg
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Sant som du säger!
Saknar sin tjej så mycket..Varför då söka och gå in i huset..Vilken toffel
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Absolut, invandrarna ska inte komma nära miljonen!

Vi på Flashback måste välja en snubbe och en kvinna att stötta 100% i röstningarna.

Jag säger Simon och Tanja för att de har bäst chans att vinna över rasfrämlingarna.
Du är ju helt jävla tappad
2021-03-01, 22:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu kan resten bara få falla som brickor. Tanja eller Simon ska fan ta hem det här! Adrian må påminna mig om Owen Gray (sexguden), men Adrian är en fjölla som inte kommer bidra med ett piss, om han inte plötsligt ändrar skepnad.
Medlem
idiootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Kattis vilket skämt.

Jesper var så fin och god.

Helt jävla menlös som katti peddo dock låg ju på minus för fan.....
Medlem
Lunatics avatar
Tror röstningen va uppgjord från börja. Pontus ville lämna.
Och Pedram kanske fick minst röster.
Men BB ville att han ska tro att han är omtyckt, och räddade han först.
Avstängd
2 rigg på samma dag, big brother rekord. detta är så sinnesjukt konstigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in