2021-03-01, 19:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Fast nu var du inte så smart här va? du får ju tänka dig att Nardos fans röstar samtidigt som alla som gillar Therese, Tanja och Judith likaså kommer rösta på Pedram. Och självfallet dom fåtal som är Pedram fans (kanske inte fåtal).

Kan stämma, fast spelbolaget har samma odds på Pedram och Kattis.
Hur kan alla vara så säkra på att Jesper får stanna, är han så poppis?
2021-03-01, 19:19
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Nardos har softat ner och med största sannolikhet blivit mindre oomtyckt. Men, hon har med hundra procents säkerhet inte seglat upp i ledning. Orsaken att röstningen ser ut som den gör är för att alla som lade sina röster de första timmarna trodde att det handlade om ett straff.

Som någon annan skrev så var det likadant med Amilia förra året och det sorgliga är att det bara kommer spä på hatet mot Nardos bland de aktiva tittarna ytterligare. Amilia hade aldrig fått så mycket hat som hon fick om det inte vore för produktionens sätt att ”hantera” situationen.

För min del får Nardos gärna vara kvar om hon softar ner några ytterligare gradantal och även inser och erkänner sitt orimliga beteende. Kände likadant med Amilia förra året men hon blev tyvärr ännu värre i sina härskartekniker utanför huset (insta live med mera).

Som Simon sa, inga raketforskare som jobbar med produktionen direkt.

Sa Simon det!? 😂😂😂😂
2021-03-01, 19:19
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Kan Pontus raka sig eller skaffa sig en frisyr?
Vad är det för jävla trassel på huvudet?
Pontus i Justin Bieber t-shirt, var det den han pratade om tidigare när han skulle klä upp sig i sin nya, fräscha, oanvända outfit? 🤯🤢
2021-03-01, 19:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu älskar jag Tanja. Hon sjöng någonting i stil med:
"Hej alla barn, nu är det barnprogram
Titta här vad farbror Frej tar fram
En liten penna och ljug ihop en rad
Så har du fått ett aftonblad"
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Är det så det är? Alltså fy fasen vad tråkigt.. Det sociala experimentet-tänket är ju totalt borta isf.. Det är bara vem som ger mest, allt ska bli en show, då får man ju bara massa fake-ass people där som spelar en roll..

Det är naturligtvis så. Hur tror du media får in stålar.
Jag kan fortfarande lite grann tro på omröstningar i SVT för de presenterar det öppet.
TV4 gör det aldrig, man kan ju undra varför
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Sa Simon det!? 😂😂😂😂

Det kan du ge dig på att han gjorde. När de använde eldräkten har jag för mig att det var.
2021-03-01, 19:21
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Sa Simon det!? 😂😂😂😂
Jag hörde det också. Jag tror det var när de tog ett brev i lådan som de inte fick ta före den lampan blinkar ovan.
Medlem
Doppl3rs avatar
Har Simon alkoholförbud även ikväll?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Nardos har softat ner och med största sannolikhet blivit mindre oomtyckt. Men, hon har med hundra procents säkerhet inte seglat upp i ledning. Orsaken att röstningen ser ut som den gör är för att alla som lade sina röster de första timmarna trodde att det handlade om ett straff.

Som någon annan skrev så var det likadant med Amilia förra året och det sorgliga är att det bara kommer spä på hatet mot Nardos bland de aktiva tittarna ytterligare. Amilia hade aldrig fått så mycket hat som hon fick om det inte vore för produktionens sätt att ”hantera” situationen.

För min del får Nardos gärna vara kvar om hon softar ner några ytterligare gradantal och även inser och erkänner sitt orimliga beteende. Kände likadant med Amilia förra året men hon blev tyvärr ännu värre i sina härskartekniker utanför huset.

Som Simon sa, inga raketforskare som jobbar med produktionen direkt.

Intressant resonemang! Jag håller med om att Nardos tonat ner sin kaxighet. Men, det är tråkigt att produktionen håller på så. Läste själv i förmiddags om röstningen, men det stod inget om immunitet då (?).

Samma sak igår, med Judith. Fanns väl ingen människa som röstade ja till att hon klarade uppdraget? Nää, den här tanken och reklamen om att "tittarna bestämmer" känns inte helt 100.
2021-03-01, 19:22
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Jaaa, den är från Himla många fina program med Galenskaparna *) där Farbror Frej var ett inslag.

Edit: *) och After Shave
Senast redigerad av Blaisen 2021-03-01 kl. 19:25.
2021-03-01, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Vad har du haft emot henne tidigare av ren nyfikenhet? Tycker hon varit skön sen hon kom in, älskar hennes skratt.
2021-03-01, 19:23
Medlem
Visade hette den tjejen som rakade sig på benen naken i duschen när emelie visade sina bröst i duschen samtidigt som henne

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in