Fattar ej grejen m löshår in, löshår ut, smink på, smink av. (Inför veckofinalerna eller festerna) alltså vi ser ju hela tiden? Om jag varit där inne hade jag totalt skitit i smink osv. Om man nu bryr sig om hur man uppfattas så mkt, så uppfattas man väl mer positivt om man inte sitter och sminkar sig halva dagen?
Är verkligen sååå tråkigt att titta på.
(Då är jag ändå själv tjej, som bryr mig om mitt utseende)
Fattar ej grejen m löshår in, löshår ut, smink på, smink av. (Inför veckofinalerna eller festerna) alltså vi ser ju hela tiden? Om jag varit där inne hade jag totalt skitit i smink osv. Om man nu bryr sig om hur man uppfattas så mkt, så uppfattas man väl mer positivt om man inte sitter och sminkar sig halva dagen?
Är verkligen sååå tråkigt att titta på.
(Då är jag ändå själv tjej, som bryr mig om mitt utseende)
Tror det är för att ha nåt att pyssla med som de sminkar sig och fixar sitt hår i timmar. Men visst är det tråkig tv.
Tack för svar. Jag gillar Judith bäst såhär långt.
Jag gillar dig också Zing. Judith är en schysst tjej inget snack om saken. I det här läget har jag faktiskt ingen riktig favorit. De flesta smälter ihop lite grann. I början var Eritrea högljudd. Hon har tagits ner jorden nu. Alla tycks dra åt samma håll.
Har Nardos bytt kläder sedan hon duschade i sina träningskläder för att sedan klä på sig? Jag gissar på nej eftersom hon har samma T-shirt som hon tog på sig efter den duschen.
Hon är endå 22 år, lite koll på personlig hygien borde man väl endå ha tycker jag.