2021-03-01, 01:40
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Hahahahaha, fy fan vad kul när Steffi (oavsiktligt) skrämde Katti på utegården nyss..!

Hahaha ja, hoppade till när Katti plötsligt skrek från ingenstans
2021-03-01, 01:41
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Hahahahaha, fy fan vad kul när Steffi (oavsiktligt) skrämde Katti på utegården nyss..!

Ja, det var humor på hög nivå.
2021-03-01, 01:56
Medlem
xrlpyts avatar
Aww, nu hoppas jag Katti får stanna för Steffis skull.
2021-03-01, 01:57
Medlem
Lissabonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, vi har ju folk från de aktuella länderna så klart det görs. Pojkar också men det är ju inte i närheten så brutalt och handikappande. Vissa får t om det gjort av läkare - pojkar alltså, inte flickor. Rekommederar alla att se En blomma i Afrikas öken, en sann historia om hur det är att komma till Europa från Afrika.

Men som sagt, hoppas innerligt att Nardos sluppit det, men det hon antyder ger sken av annat.

Om hon nu skulle vara igensydd, skulle inte de övriga deltagarna känna stanken av hennes sköte? Jag menar gammal kvarvarande uri, kanske var och vet fan vad som gömmer sig bakom stygnen där.
2021-03-01, 01:57
Medlem
Stephanie är fan patetiskt. Sitter och diskuterar med Kattis om Simon. Att han bara vill ligga och hon vill mer men igår var stephanie fan helt uppåt väggarna när mössan kom in i huset. Hon längtade efter att träffa någon som till och med var längre än henne. Stick med dig din fjant.
2021-03-01, 01:58
Medlem
StoriaiLs avatar
Misstänkte redan från början att Steph skulle bli sårad av Simon förr eller senare
Förstår dock att hon känner att han sopat henne åt sidan sedan Tanja kom in.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Aww, nu hoppas jag Katti får stanna för Steffis skull.

Ja faktiskt. Jag visste att det skulle bli jobbigt för henne med Simon och deras "relation". Han blåser varmt/kallt om vartannat men sista festen lyckades hon iaf hålla sig borta. Annars brukar hon ju alltid trilla dit oavsett vad hon säger till Joel och de andra.
Medlem
Ridnes avatar
Steph är så go. Förstod att hon skulle bli ledsen förr eller senare över Simon. Egentligen bra att inte mer har hänt emellan dem för nu verkar ju Tanja vara hans number one.
2021-03-01, 01:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lissabonfire
Om hon nu skulle vara igensydd, skulle inte de övriga deltagarna känna stanken av hennes sköte? Jag menar gammal kvarvarande uri, kanske var och vet fan vad som gömmer sig bakom stygnen där.

Hon är opererad här för att korrigera det, OM det är det hon pratar om. Då öppnar de upp.
2021-03-01, 02:00
Medlem
Moneyfolders avatar
Konversationen mellan Katti och Steph är givande. Får bekräftat mina och många andras misstankar att Steph verkligen bryr sig om det som är mellan henne och Simon. Hoppas att Simon fortsätter sabba det, Steph ska inte falla längre.
2021-03-01, 02:01
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StoriaiL
Misstänkte redan från början att Steph skulle bli sårad av Simon förr eller senare
Förstår dock att hon känner att han sopat henne åt sidan sedan Tanja kom in.

Hon var ju helt lyrisk över Adrian i bikten i kvällens avsnitt.
2021-03-01, 02:02
Medlem
aina08s avatar
Hoppas folk förstår hur mycket Katti behövs i huset.
Hon måste få vara kvar.
Så snäll, rolig och omtänksam tant.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in