Okej jag kanske är lite orättvis. Kort sagt så har det nog att göra med att jag skulle avsky att ha en person som Therese i samma rum som mig, och nu i karantän så har det tyvärr blivit lite väl nära sanningen
ja du är oröttvis kan köpa att amn inte gillar alla för det gör man inte men tess är knappast den värsta deltagaren i huset sen tror jag hon föredrar att hålla sig för sig själv för det mesta
Tycker synd om Therese som har Pedram svansandes efter henne, hon kunde inte ens gymma ifred förut. Då satt Pedram där i vanliga kläder och störde henne när hon uppenbarligen ville träna. ):
Blir nog skönt för Therese om P får lämna imorgon (:
ja du är oröttvis kan köpa att amn inte gillar alla för det gör man inte men tess är knappast den värsta deltagaren i huset sen tror jag hon föredrar att hålla sig för sig själv för det mesta
Du gillar henne, det vet vi. Men vi är många som är trötta på hennes uppmärksamhetstörstande 24/7.
Hon är tyvärr lite smått äcklig emellanåt när det gäller hygien, mat osv ... iallafall vad jag har sett. Men hon är verkligen sig själv rätt igenom...men jag börjar tappa mitt gillande för henne mer o mer. Vet inte varför dock, men det är nånting som jag stör mig på. Trodde jag skulle gilla henne som fan 😭 Men det kanske vänder igen.
Ja, grubbla inte för mycket över det där. Det känns som att jag kan komma att svänga rejält den här säsongen. Jag stör mig numera på Judiths garv, men jag tror att det är temporärt.
Okej jag kanske är lite orättvis. Kort sagt så har det nog att göra med att jag skulle avsky att ha en person som Therese i samma rum som mig, och nu i karantän så har det tyvärr blivit lite väl nära sanningen