2021-02-28, 20:44
Medlem
missismisters avatar
När man sett de tidigare säsongerna när Alsing var programledare blir de senaste säsongerna verkligen som att se färg torka..

Va fan hände me de som castade liksom ?
2021-02-28, 20:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Finns andra brudar man kunde ta in också, den enda som är kul är Steph och hör och häpna Katti.
De andra är ju riktigt ointressanta.

Hur vågar du säga så om Judith
2021-02-28, 20:46
Medlem
Anonym396s avatar
Allt på BBs Instagram handlar om Joel.

Jag antar att produktionen vill att lillbögen ska ta hem det i år.
2021-02-28, 20:46
Medlem
missismisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire

Judith är ju tråkig som stryk. Och klängig. Men är antagligen den enda som tycker så i denna tråd
2021-02-28, 20:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Okay, jag lägger till Judith. Stör mig bara att hon enablar Joel och Eritrea och nåt jävla giftermål med Peddo. Stör mig lite men annars okey tjej
2021-02-28, 20:48
Medlem
missismisters avatar
Mer intressant att följa denna tråd än att se på liven
2021-02-28, 20:51
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missismister
När man sett de tidigare säsongerna när Alsing var programledare blir de senaste säsongerna verkligen som att se färg torka..

Va fan hände me de som castade liksom ?
Det skulle vara mycket bättre om deltagarna inte var tvungna att censurera sig själv. Alla vet där inne om de säger något som kanske missuppfattas så kan det bli en mediastorm, folk som vill ha deras huvuden på Instagram och politiskt korrekta TV4 som slänger ut dem.

Sedan har BB en stor kontakt med deltagarna. BB förbjuder också vad de får prata om t.ex. droger och de får fan inte ens sjunga eller dricka.

Det går inte att ha en galen säsong i Sverige år 2021, speciellt inte hos en kanal som TV4.
2021-02-28, 20:52
Medlem
StoriaiLs avatar
Judith har varit en av mina favoriter sedan början, men börjar känna att det är många djupa konversationer från henne. Det är sällan det är lättsamma saker hon pratar om utan det går alltid åt det djupare hållet. Det är absolut inte fel med djupa dialoger, men när det ofta blir så kan det kännas tradigt.
2021-02-28, 20:53
Avslutad
Nu ligger Pedram och värmer sig med sin offerkofta och sneglar mot poolrummet. Blir inte förvånad om han plötsligt blir hungrig när tjejerna ska äta.

Therese, 30 år: ”ni kan väl spara undan lite till oss lixom..” jävla fjortis
2021-02-28, 20:54
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Judith är ju tråkig som stryk. Och klängig. Men är antagligen den enda som tycker så i denna tråd
Judith var väldigt på Tanja som var mer påverkad än henne igår. Hon kan absolut vara klängig. Och det var lite creepy hur hon hjälpte Tanja ur sina blöta kläder samtidigt som man såg igenom hennes ögon att reptilhjärnan körde.
2021-02-28, 20:55
Avslutad
Citat:

Älskar Judith, så chill och kul
2021-02-28, 20:57
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Fasen älskar Tanja, hon skulle lätt ligga med Luis om han var intresserad
Hehehe. herre jävlar vilken resa Barbapappa skulle få.
Luis ligger på rygg och flåsar och är helt slut 3min in.
Efteråt kommer han inte ihåg någonting,
halvt avtuppad. För allt Blod gick till snorren.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in