2021-02-28, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det blir ju inte nästa rätt. Det blir ju helt skevt. Jag önskar dig lycka till och om du skall dilla här inne på Flashback så ta en tur i Volvon och funderar innan du postar.

Jag ville bara inte knäcka ditt redan fragila självförtroende
Medlem
Hallååå, varför äter Pedram körv? Vilken lallare, som att det är mest synd om honom i hela världen
Medlem
Är han så dum att han inte fattar att man äter hela på en gång och sen ligga i fosterställning och må dåligt. Mr-en-kub-har-fyra-hörn trodde på allvar att det var en bättre strategi att äta en liten tugga. Lida igenom smärtan, ta en liten tugga till lida igen etc? Korkade jävla åsna
Medlem
Har man missat något nice idag?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Mer än så Grodan tyvärr...
Pedram är ju den som sänker sig själv leker Alfa hanne i huset och kommer ut som Beta Beta Beta hanne måste svida i själen, Judith förstå jag för stark mat kan framkalla reaktioner som andnöd och då måste man ha medicin nära och det är inte ngt annat är adrenalin sprutor för att få till andningen vissa verkar inte förstå det!

Antagligen. Att ha ett snitt på 65 000 tittare idag är ju redan katastrof, men de måste fullfölja fiaskot.
Peddo kan ju i princip omöjligen sänka sig mer redan, men han cementerar redan den bilden totalt. Är det månne 6 månaders sjukskrivning efter den korven?

Judith har säkert underliggande problem helt klart och det det kan säkert triggas av astman. Stämmer det, det hon säger kan det säkert vara så. Märkligt då dom säkert har trippelundersökts av flera läkare. Om hon vet att det blir problem skall hon naturligtvis inte äta skitkorven.
Medlem
Anonym396s avatar
Nu blir det censur. Jag antar att BB talar med dem direkt...
2021-02-28, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Ge korven till tess!
Så får vi se sminket rinna av henne å fladder fransarna lossna 😂

Tess skulle äta den där utan att hennes stenansikte påverkades. Sen skulle hon berätta vilken barnunge Pedram är
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Klart man inte betalar 15k för att slippa äta en korv. Speciellt inte 15k för att någon annan ska slippa äta

Ponne vann pengarna för att Jesper spräckte sin egen ballong. Efteråt mådde Ponne sååå dåligt för att han satte sig själv först och att tävlingen tog över honom och bla bla bla. Grinade nästan över vinsten. Sade att egentligen spelar pengar ingen roll. Nu visar han att det bara var spel för gallerierna eftersom han håller hårt i dem trots att Judith talar om sin magoperation och astma.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
HAHA Vad sker?? Har inte tittat idag. Möts av ngn slags psykos från Tishko? Kan ngn vänlig skäl uppdatera mig?

Han tryckte på knappen med judth och fick som straff att äta varsin harakiri korv.
Han har tagit 2 tuggor och beter sig som om han fått en horsemacka rakt i armen
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PastaCarbonara
"Lyssna när jag säger något till dig, Joel. Jag har vart med om mycket smärta. Mycket. Mycket. Men INGET kommer nära det här."

HAHAHA okej, Pedo

Nej, han sa "gjort såå många sjuka grejer"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Antagligen. Att ha ett snitt på 65 000 tittare idag är ju redan katastrof, men de måste fullfölja fiaskot.
Peddo kan ju i princip omöjligen sänka sig mer redan, men han cementerar redan den bilden totalt. Är det månne 6 månaders sjukskrivning efter den korven?

Judith har säkert underliggande problem helt klart och det det kan säkert triggas av astman. Stämmer det, det hon säger kan det säkert vara så. Märkligt då dom säkert har trippelundersökts av flera läkare. Om hon vet att det blir problem skall hon naturligtvis inte äta skitkorven.
Hur många siffror brukar PH ha?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
Är han så dum att han inte fattar att man äter hela på en gång och sen ligga i fosterställning och må dåligt. Mr-en-kub-har-fyra-hörn trodde på allvar att det var en bättre strategi att äta en liten tugga. Lida igenom smärtan, ta en liten tugga till lida igen etc? Korkade jävla åsna

Han förtjänar immunitet. Glöm aldrig det. Han är dessutom ingenjör och medlem i mensa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in