2021-02-27, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Han är skum som fan den mannen ändå. Han verkar inte kunna hantera några motgångar, blir som en jävla barnunge, en obehaglig sådan.
Riktigt vidrig sliskig människa men alla är stöpta i samma form förutom typ Jesper och Ponne som är lite små sköna surrar på ganska bra

Simon gjorde hans brud helt fucked i huvet hon bara ''asssååå jag bryr mig inte han får hångla med allla killar oxo mina instinkter vad säger dom till mig är jag inte PK omg????''

HAHAHAH normie roasties i ett nötskal, henne biologi slutade tänka på hur deras barn skulle se ut efter att han hånglade med den mörka bög snubben, jävla PK människor så fakn förrvirrade

Pedram verkar helt knäckt över att han den nya skåningen är snyggare än han också och Emelie kallade han sliskig hahahahahahaha alltså detta är fan humor på ett sjukt sätt
Medlem
Sladderbrallas avatar
Adrian hoppade i bubbelpoolen igen
And so did tess....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Peddo rör sig lika graciöst som Magmys Micke
Hahahaha!
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nu får man se. Jäklar vad Tess jobbar alltså. Har sett sig mitt emot Adrian. Vänder upp hela röven i ansiktet på honom medan hon viskar i Nardos öra. Tar extra lång tid på sig. Så utstuderat. Snacka om uppmärksamhetskåt

That ass!😜
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror att Luis är den som flashat röven flest gånger av alla deltagare. Om man väger 300 kg och vet om det, varför köper man inte XXXXXXL kallingar och byxor..?
Hehe, är det bara jag som uppskattar denna lyteskomik? Men jag gissar på att han tog den största storleken han hittade. När man kommer upp i dem extrema storlekarna får man nog specialbeställa på nätet
Medlem
Addebooii88s avatar
Dom 4 sillis brudarna sitter på rad i bubbelpolen nu. Så mycket silikon i en pol.
Medlem
Luis till Simon precis:
"Du är väldigt snäll Simon, även fast ingen ser det"

Deras vänskap är så fin
2021-02-27, 22:37
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Vad är det med Pedram?
Hoppas inte nån rusar dit för att trösta...gärna narkos isådanafall så slipper man henne oxå

Peddo kommer komma in med en yxa strax och går lös på bubbelpoolen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag hade också varit knäckt om BB sagt åt mig att sluta dricka, och då får de ändå bebishalter.

Jag hade sprungit ut ur huset direkt. Fan så förnedrande.

Där slog du huvudet på spiken. FÖRNEDRANDE! klart som tusan man blir låg
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Jag hade också varit knäckt om BB sagt åt mig att sluta dricka, och då får de ändå bebishalter.

Jag hade sprungit ut ur huset direkt. Fan så förnedrande.

Jo så är det, men ser inte simon sitta o titta ut i horisonten fundersamt och djupt i sina viktiga tankar. Nä Pedram är löjlig. Hoppas de sa att han var sliskig också
2021-02-27, 22:38
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Just nu tvivlar jag på det men tror inte att hon är så pryd som hon framstår just nu.

Det och en yngling med 🍆. Det kan man verkligen kalla för fredagsmys.
Den som lever får se (:

Fyfan vad du unnar dig, nyttigt att smörja hålet ibland så det inte blir rost i gängorna!
2021-02-27, 22:38
Medlem
Sirenflixs avatar
Får Pedram säsongens första psykos?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in