2021-02-27, 20:26
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hon själv har ju sagt att hon gillar mer utländska killar, med skägg osv. Dumbass.

Utsidan gör en intresserad, personligheten gör en kär. Alla har preferenser när det kommer till ytlighet.
2021-02-27, 20:27
Medlem
Addebooii88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Hon själv har ju sagt att hon gillar mer utländska killar, med skägg osv. Dumbass.
När tjejer säger att dom gillar utländska män är det exotiska spanjorer, latinamerikaner och osv dom menar inte turkar och hobby blattar..
Medlem
Är det ingen som har inbjudan till discord??? Inte lyckats hitta
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hahaha ser ut som en conehead.
Har stor lust att sätta mig i bilen, köra till Farsta och dra av den där jävla mössan o sen åka hem
En ytligt bekant och hans polare tog sig in i BB för många många år sedan. hehe
Tror dom torskade på det också.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Missat hela dagen!

Har det varit spännande?
Ny kille, skön?
Har Nardos och Simon pratat?
Nya killen verkar bra, Nardos och Simon har inte pratat mer än att Simon bad om ursäkt i morse, Nardos svarade typ inte. De hade precis Let's Dance-tävling, ganska pajigt. Joel och Tanja kommer vinna.

Nya killen hade dejt med Katti innan han kom in i huset. Det var väl allt.
2021-02-27, 20:28
Medlem
Vad är de för skit jag hörde!? Sitter BB och kontrollerar hur mkt var och en individ får dricka? Äckligt beteende ju, låt dom va för fan...
2021-02-27, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
Vad är de för skit jag hörde!? Sitter BB och kontrollerar hur mkt var och en individ får dricka? Äckligt beteende ju, låt dom va för fan...

är ju bbs fel som från början matat in alkohol tiden kommer ifatt dem nu
2021-02-27, 20:30
Medlem
StoriaiLs avatar
Citat:

Nu måste jag missat något, var det någon som sa det eller var det BB själva som sa till i högtalaren?
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag hann bara att de Joel och Tanjas dans innan mello började. Såg svårslagen ut så lägger min röst på den, ingen chans att den blir slagen av andra.

Ganska lättslagen faktiskt. Synd att du kastade rösten.
Medlem
Umeå består inte bara välspacklade idioter med iq fiskmås och bögar,det finns vanligt folk också !
Medlem
Är det därför Simon är nykter ikv? Pga han inte får dricka ... Trodde det var ett eget initiativ till att va nykter... Men nej tydligen ska pk BB blanda sig i allt, fy! 🤬
2021-02-27, 20:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Det är bara Simon som fått alkoholförbud i kväll, Emelie har tagit på sig egna restriktioner. (I början av kvällen sa hon att hon inte tänkte dricka alls i kväll.)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in