2021-02-27, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Writerday
Cattis ska ut. Pedram ska vara kvar!

Cattis är trevlig m.m men vill ha underhåll när jag väl kollar på bb

Och då tycker du Pedram är ett bättre val? Vad har han gjort som är nämnvärt förutom när han är jobbig mot tjejerna?
2021-02-27, 11:40
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Writerday
Cattis ska ut. Pedram ska vara kvar!

Cattis är trevlig m.m men vill ha underhåll när jag väl kollar på bb
Då är det dags att du börjar titta. För du kan inte sett många minuter om du tycker Peddo är mer underhållande än Katti.
2021-02-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Den enda anledningen att ha kvar pedram är för att se han gråta när hunken kommer in. Alla tjejer trånar efter han och pedram blir kvarlämnad som en uppäten chipspåse.

Men de räcker inte. Han har betett sig för sliskigt och äckligt under främst den här andra veckan.

hunken kommer ju i eftermiddag så vi kan ju få se det idag och sen skicka hem han på måndag
2021-02-27, 11:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Är rummen fördelat så som hon säger att ena rummet är för de som är i seriöst behov av sömn och hennes rum är den där sömn inte är viktigt?

Vet att Pontus sover i den lugna sovrummet och han käkar ju någon tablett för sömn så blev nu fundersam.

Ja, det stämmer nog.
2021-02-27, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Då är det dags att du börjar titta. För du kan inte sett många minuter om du tycker Peddo är mer underhållande än Katti.

Pedram är mycket mer underhållande än Katti din lilla kränkta Flashback-rasist.
2021-02-27, 11:43
Medlem
Dukanva85s avatar
Alla älskar katti? Jag har börjat få svårt för henne nu, undantaget att hon satte nardoz på plats först (för att sen gå ner på knä för henne tyvärr) MEN en kul karaktär att ha i huset, det skapas lite drama från henne. Men dessa långa utläggningar frön henne orkar jag inte. En kopia av luie och GW.
2021-02-27, 11:44
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoodlumPrq
Pedram är mycket mer underhållande än Katti din lilla kränkta Flashback-rasist.
Eh va!?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Jo faktiskt håller jag med. Men tydligen kan hon inte namnen på sina kollegor som hon jobbat med i +6 år. Jag hade blivit förbannad. Lite som att ens pojkvän säger sitt ex namn till en..

Tydligt att hon inte lär dig namnen på folk men utländska namn också. Lite "undermedveten" främlingsfientlighet
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Den enda anledningen att ha kvar pedram är för att se han gråta när hunken kommer in. Alla tjejer trånar efter han och pedram blir kvarlämnad som en uppäten chipspåse.

Men de räcker inte. Han har betett sig för sliskigt och äckligt under främst den här andra veckan.
Åh ja, vad jag längtar efter detta.
Någon som går runt och tror han är nån casanova faller ner på Jorden igen.
2021-02-27, 11:45
Medlem
tess&nardos djupa långa samtal om typ ingenting fortsätter
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
hunken kommer ju i eftermiddag så vi kan ju få se det idag och sen skicka hem han på måndag

Precis så! Hahaha

Åh, nej, nu blir det furschtåår dy x 456
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Va? Kommer det en ny idag? Helt missat. Vem är det?

kolla cmore adrian podde heter han

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in