2021-02-27, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Bara till att träna extra på att byta snabbare? Bättre kan väl Ebba eller vad tycker du? Måste vi heja extra!
Om vi hejar tillsammans så kanske det hjälper😀👍
Citera
2021-02-27, 11:02
Avslutad
Fredriksson hävdade att enda chansen på guld är att gå med Johaug i början, det är precis vad Johaugs taktik är, att köra sönder motståndet i början.

Den bästa taktiken är att gå i sitt eget tempo under den klassiska och gå all in på fristilen, där Johaug är aningen kassare.

Att gå med Johaug i början och dra på sig syra är dödsdömt.
Citera
2021-02-27, 11:06
Medlem
Blir det lördagsmys framför tv:n med en kopp kaffe och en fotpall med pläd? Själv blir det lite cheeseballs med Monster.
Citera
2021-02-27, 11:06
Medlem
BigBadZekeWolfs avatar
En hel del intressanta spelbud idag,

Ebba 9 ggr som vinnare. Jag tror att hon har utvecklats lite till i år. Har sett ohyggligt vass ut. Hoppas!
Diggins 6,5 ggr som vinnare (exklusive Johaug). Finns formen kvar?
Antal svenskor topp 6. 1st 2,35 i odds. Tror inte på Frida och Kalla och Ribom... njaeeee...
Matintalo topp 10, 4,50. Har sett småvass ut ett tag, topp 10 känns väldigt rimligt.

- BBZW
Citera
2021-02-27, 11:17
Medlem
welcometorealitys avatar
Jag förstår inte varför Kalla ska vara med idag, hon tillför ju knappt någonting, Sverige borde ju satsat på någon annan Junior istället..
Citera
2021-02-27, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Jag förstår inte

Vi märker det
Citera
2021-02-27, 11:23
Medlem
BigBadZekeWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Jag förstår inte varför Kalla ska vara med idag, hon tillför ju knappt någonting, Sverige borde ju satsat på någon annan Junior istället..

Kalla är som Granen. Hon är med i landslaget tills hon håller presskonferens och meddelar att hon slutar. Till skillnad mot Granen så tycker jag att det i hennes fall är helt okej.

- BBZW
Citera
2021-02-27, 11:23
Medlem
MrSokratess avatar
Intressant om föret gör det svårare att dra ifrån.
Citera
2021-02-27, 11:26
Medlem
Aldrig varit jätteförtjust i nymodigheten skiathlon, det är liksom nån blandning mellan hackat och malet, med skidbyten och jox.

Hoppas på Ebba efter Therese, och gärna Stupak på pallen också, men ryssar brukar missa form och taktik på mästerskap nu för tiden.
Citera
2021-02-27, 11:26
Medlem
Sjansene til Diggins og flere andre har økt betraktlig nå som de har valgt å salte banen.
Tipper det vel holde bra for damene, mens mannfolka vil få krevende forhold.
Citera
2021-02-27, 11:28
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigBadZekeWolf
Kalla är som Granen. Hon är med i landslaget tills hon håller presskonferens och meddelar att hon slutar. Till skillnad mot Granen så tycker jag att det i hennes fall är helt okej.

- BBZW

Tyvärr är det så, hon vill väl ha en medalj i stafetten sen, de hade Sverige fått utan henne också..
Citera
2021-02-27, 11:30
Medlem
Hoppas nu på bra skidor och smart taktiskt åkning. Varning för Weng som är jobbig att skaka av sig och bättre än Johaug och svenskorna i spurten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in