2021-02-26, 11:33
Medlem
Nu snackar de om midsommar tror jag. Vad tyckte ni? Tyckte det var en lite för sjuk film för att gå på bio 😂 jag lägger den i samma fack som human centipede och serbian film. Inte lika grov men fortfarande, är ju inte läskigt utan bara sjuk 😂😂
2021-02-26, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu pratar jag om kvinnor och inte män.

Det sa du inte 😉
2021-02-26, 11:34
Medlem
Jesper är lite kul ibland. Han pratar om karnevaler i Brasilien och då säger Joel (tror jag) att Sverige inte har något speciellt. Jesper svarar: ”Har vi inte? Vi har midsommar där vi dansar runt en penis och låtsas att vi är små grodor. Det tycker jag är jävligt speciellt mot andra länder.” Han har ju rätt, det är en lite speciell tradition. 😂😂😂
2021-02-26, 11:35
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Judith är så typisk hockeyflata som har shorts över tightsen. Jag har nog aldrig sett någon annan än kvinnor som spelar hockey ha på sig det.

(FB) Big Brother 2021

2021-02-26, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Det sa du inte 😉
Jag vet. Men jag tänkte det i mitt egna huvud. Så hade Narcos kunnat svara för att komma undan. 😂 Sorry, jag skulle ha skrivit det. Män har ju på sig det gör att inte visa upp hela paketet antar jag? Eller vad syftet nu är.
2021-02-26, 11:38
Medlem
Nardos: "det är väl äldre som är bra på bingo"
2021-02-26, 11:38
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Bingo

Hänger löst: Katti, Jesper, Joel

Ponne: Jesper
Therese: Joel
Judith: Joel
Luis: Katti
Emelie: Joel
Simon: Jesper
Steph: Katti
Tanja: Katti (?)
Nardos: Unlucky bitch

Jeppan sämst chans.

Håller med i allt utom Tanja, tror hon väljer Jesper eller Joel.
2021-02-26, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
(FB) Big Brother 2021

😮🤩😍
Har hon sagt att hon spelar hockey? Var säker på att hon sagt det men det är kanske bara något jag fått för mig för hon ser verkligen ut som någon som gjort det. Men om hon pratade om att hennes föräldrar knappt hade råd med mat så lär de väl knappast haft råd att låta henne spela hockey.
2021-02-26, 11:40
Medlem
Citat:
Jag vet. Men jag tänkte det i mitt egna huvud. Så hade Narcos kunnat svara för att komma undan. 😂 Sorry, jag skulle ha skrivit det. Män har ju på sig det gör att inte visa upp hela paketet antar jag? Eller vad syftet nu är.

Nä, blanda inte ihop mig med narcos snälla du, jag får mardrömmar 😂😂😂 narcos är ju mer den som tycker att allt är underförstått så isf borde det vara du? 😘
Jag vet inte heller vad syftet är. Det jag hade kunnat tänka mig är att vissa har kompressionstights (som blev så populärt för några år sedan) för blodflödet. Sedan har vi de som inte fattar varför utan bara har det för att alla andra har det 🤷😂
2021-02-26, 11:41
Medlem
Citat:
😮🤩😍
Har hon sagt att hon spelar hockey? Var säker på att hon sagt det men det är kanske bara något jag fått för mig för hon ser verkligen ut som någon som gjort det. Men om hon pratade om att hennes föräldrar knappt hade råd med mat så lär de väl knappast haft råd att låta henne spela hockey.
Hon har spelat hockey. Hon har pratat om att hon drog ett slagskott i knät på en domare, som inte hade knäskydd för att "det bara var en dammatch".

Tror hon nämnde de en av de första dagarna också, för jag har haft in mind hela tiden att hon är hockeyspelare. KAN ha varit någon av hennes vänner som nämnt det i sociala medier också.
2021-02-26, 11:41
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:

Det startade pga kylan i ishallen såklart de som bär det på gymmet följer bara hockey-modet!
2021-02-26, 11:44
Medlem
Contragulationss avatar
Fan det här kan ju bli riktigt kul! 25 priser

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in