2021-02-25, 23:46
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Oavsett så är hon INTE sugen på Pedram, ever.
Det säger jag inte. .men pedram har blivit hennes person där inne, han kommer alltid stå upp och backa upp henne utan att vilja någonting.
Senast redigerad av Dukanva85 2021-02-25 kl. 23:49.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha jag tog ditt råd från förra årets tråd och började ligga med yngre killar istället

Jag förstår inte hur svårt det kan vara. Det är EN natt liksom? Sjukt egoistiskt att claima en säng och sedan förvänta sig att få sova där alla 100 dagar. De har väl lika rätt att dela en säng som Luis och Kattis har att sova i varsin egen.
Är det sant? Visst är det ett bra beslut? Jag kanske har tagit mitt eget råd lite för seriöst och gått ner i ålder för mycket men vem bryr sig...

Helt sinnessjukt med sängarna. Nu sitter Padros och talar om för Tess hur man ska vara.
Medlem
Vad är det Tess ändå vill? Hon njuter av pestos uppmärksamhet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Vad säger dom i nuggen, peddo och tess?
Vågar inte höja teven mer, min granne kommer tappa det snart

Vet inte vad som skett tidigare, men låter som pedram ska försöka vad han egentligen menade och hur han egentligen tänkte efter att ha sagt något dumt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kanske Tess på något sätt inte vill att Steff och Simon ska gosa? Verkar så konstigt att det är så förbannat svårt att flytta till en annan säng så de som vill kan få kramas. Att Katti ens har åsikter
om att ingen får prassla med täcken eller hångla i hennes sovrum också med tanke på vilket tröskverk hon drar igång varje natt med sina snarkningar...

Tess bäddade ju rent sängen nyss, tycker att katti, Joel, Nardos Luis, de borde ju fan kunna sova ihop
2021-02-25, 23:47
Medlem
En klok person går därifrån Peddo, det borde du förstå, just det du är inte så klok
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kanske Tess på något sätt inte vill att Steff och Simon ska gosa? Verkar så konstigt att det är så förbannat svårt att flytta till en annan säng så de som vill kan få kramas. Att Katti ens har åsikter
om att ingen får prassla med täcken eller hångla i hennes sovrum också med tanke på vilket tröskverk hon drar igång varje natt med sina snarkningar...

Lutar åt det. Verkade inte alls så pratsugen med Steph, jag hör hon mycket tydligare nu när hon snackar med Pedram.

Men hon har fullt upp att stångas med Pedram
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag måste ändå erkänna att BB fick till det väldans bra med Tanja.
Fasen vad hon lyfte hela huset. En stjärna till BB.
Peddo ja, tror inte att kapitlet är slut ännu. Jag har inte sett till honom men han kanske planerar nästa steg.
Nu !
Vad håller han på med Pedram nu vid Nuggen med Tess det är mest en massa svammel han rapar ur sig, Jisses så han försöker & försöker när ska han förstå han är körd!
Medlem
Stummakorianderss avatar
Tess till Pedram:
Jag började lyssna på dig men du sa inget vettigt.

Spott on! Stå på dig Tess!
Medlem
Det är större chans att Luis får Tess än Pedram
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hahaha älskar dina Photoshop skills, hoppas du kör på några av årets deltagare
Ska fixa. Vart lite seg i BBstarten. Men det kommer att komma
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Där dog den festen då effektivt...
Producenten fokuserar på allt annat utom det intressanta, Dramat i nuggen vad gör Tess kommer hon säga jag är inte intresserad av dig Pedram...
Kommer det in mer alkohol eller var det slut....
Fasiken cliffhangers så många utan slut....

Men jaa

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in