2021-02-25, 23:43
Medlem
DjPuttes avatar
Där dog den festen då effektivt...
Producenten fokuserar på allt annat utom det intressanta, Dramat i nuggen vad gör Tess kommer hon säga jag är inte intresserad av dig Pedram...
Kommer det in mer alkohol eller var det slut....
Fasiken cliffhangers så många utan slut....
Medlem
men visa nuggen horungar
Medlem
Dukanva85s avatar
Nu ska vi se. Pedram och tess
2021-02-25, 23:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Haha okej nu vill jag nog mest hävda att hon är onykter och inte arg.

Oavsett så är hon INTE sugen på Pedram, ever.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Haha Judith säger ju som landet ligger och Tess måste ju få Pedram att fatta hon är inte intresserad, Men han verkar ju vara trögtänkt och inte han är friend zonad stenhårt liksom...
Få se hur han reagerar på det då han får klart för sig om det...

Jag måste ändå erkänna att BB fick till det väldans bra med Tanja.
Fasen vad hon lyfte hela huset. En stjärna till BB.
Peddo ja, tror inte att kapitlet är slut ännu. Jag har inte sett till honom men han kanske planerar nästa steg.
Nu !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hon har hört Pedrams sida och lutar åt den, stackars han som har känslor lät som att hon lutade åt att Tess inte ska teasa. Kunde ju inte höra mer nu för skit-BB bytte DC.

Judith tycker ju om båda, men hon tycker ju säkert mer om Pedram, men jag hoppas verkligen Tess pratar med Pedram imorgon när båda är nyktra och försöker sätta stopp till det hela... för det är inte kul för henne som tycker det är obehagligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Oavsett så är hon INTE sugen på Pedram, ever.

Han får ju ge sig alltså.
2021-02-25, 23:45
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Vad säger dom i nuggen, peddo och tess?
Vågar inte höja teven mer, min granne kommer tappa det snart
Medlem
Tess, gå upp!! Hör knappt vad du säger juu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kanske Tess på något sätt inte vill att Steff och Simon ska gosa? Verkar så konstigt att det är så förbannat svårt att flytta till en annan säng så de som vill kan få kramas. Att Katti ens har åsikter
om att ingen får prassla med täcken eller hångla i hennes sovrum också med tanke på vilket tröskverk hon drar igång varje natt med sina snarkningar...

Alltså förstår Tess för tror det handlar om att hon vill ha sin säng + det är viktigt för henne med hygien osv... men Katti är bara allmän jobbig, hon låter ju som en traktor själv och samtidigt vad förväntade hon sig när hon sökte till en sån program....
2021-02-25, 23:46
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kanske Tess på något sätt inte vill att Steff och Simon ska gosa? Verkar så konstigt att det är så förbannat svårt att flytta till en annan säng så de som vill kan få kramas. Att Katti ens har åsikter
om att ingen får prassla med täcken eller hångla i hennes sovrum också med tanke på vilket tröskverk hon drar igång varje natt med sina snarkningar...
Tror Tess tänker att om de verkligen vill kramas och hångla så har de hela dagarna på sig, de behöver inte få alla att byta säng för att de ska få som de vill på natten. Speciellt sedan Steph sagt att hon inte är intresserad av Simon på "det" planet, sedan det gått upp för henne att Simon bara ser henne som en kompis och kan knlla vem som helst egentligen..
2021-02-25, 23:46
Medlem
Blaisens avatar
Åh nej, nu är han på Tess igen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in