2021-02-25, 22:30
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Jag tänker skriva till tv4 ang de rasistiska uttalandena som Luis och Narkos gjorde tidigare....om det hade varit "vita" som suttit där o sagt samma sak så hade de blivit utkastade fort som fan. Rätt ska fanimej rätt enligt mig!
Racism goes both ways!

Framför allt att de paktade. Hade jag hört det själv hade jag också skrivit men tyvärr.. Tror dock inte någon får gehör för det där.
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Ser mörkt ut för Katti på Måndag.Som vinnare ser jag Tanja,hon är verkligen ett tillskott och ser ju inte heller så pjåkig ut

Ser ut som min lista!!
Medlem
Undrar om elstöten har påverkat Tanja mkt. Att den har gjort att hon är mer "lev för dagen, skit i vilket, du kan dö närsomhelst"
Medlem
Citat:
Kan fler skriva till tv4 ang de rasistiska uttalandena som Luis, Narkos o Joel hade i soffan tidigare? Rätt måste fan vara rätt!

O snälla kan vi fokusera på att dra ut Joel på måndag? Tänk va ensam Nardos kommer bli. Emelie tyr sig mer o mer till de andra i huset ju 😉

Ska NI snacka om rasism?
Läs hur ni själva skriver om dom först din jävla dubbelmoralsfjolla.

Allt som säger stämmer, dom ska hålla ihop så många av oss svenskar är väldigt rasistiska och det kan man bara läsa här på hur ni skriver om dom. Hahah detta va de roligaste jag läst
2021-02-25, 22:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Har du varit DJ?
Japp 15år
Var lika skruvat på dansgolvet som dem har det i poolen
2021-02-25, 22:31
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lee-Clayton
Någon som vet vad Pedrams riktiga arbete är? Kan det verkligen vara IT-konsult? Han framstår verkligen inte som en sådan person. IT-konsulter brukar vara mer välutbildade och ha högre IQ. Kan inte vara vanligt med IT-konsulter som pratar sådan kraftig orten-svenska och gillar Pablo Escobar.

Kan det vara så att han är kundtjänstmedarbetare på någon IT-avdelning eller liknande? Sen har antingen han själv eller BB "snyggat till" hans yrkestitel.

Jag kan tänka mig att han är typ IT-konsult på någon kommunal skola. Hjälper lärarna när de har slarvat bort lösenordet, när Zoom eller Teams inte fungerar under deras distanslektioner osv.

Googlade honom och fick fram att han heter Peter Pedram. Peter står först, antar att det är hans förnamn men det känns som att det är tillagt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Har han hatat/skadat någon kvinna där inne? SVAR NEJ. Då har du väldigt lite erfarenhet av hur sådana män beter sig, jag har levt med en så jag ser röda flaggor ganska fort men hittills har det absolut inte varit något som ska generera i att han ska bli utkastad.

Pedram känns absolut som en person som är väldigt kontrollerande, svartsjuk, kan kalla tjejer för hora och har låg självkänsla.
Tror dock inte han prylar kvinnor. Då hade nog han fått på huvudet istället.

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Inget ifrågasättande, utan en genuin fråga från någon som inte kollat så mycket senaste dagarna: hur har Pedram betett sig som en kvinnomisshandlare?

Har missat det som ni i tråden verkar ha reagerat på, så är väldigt nyfiken.

Skulle nog inte påstå att han verkar vara någon som fysiskt ger sig på kvinnor. Dessutom är han en väldigt späd kille.
Däremot tror jag att Pedram absolut är någon som psykiskt misshandlar kvinnor, är extremt svartsjuk, kontrollerande, flickvännerna får förmodligen inte umgås med vem de vill, isoleras och allt annat som hör till.
Anledningen till detta tror jag delvis är Pedrams kultur men han verkar också vara en kille med dålig självkänsla som sätter på sig en mask men bakom masken är han en liten pojke.
Det är min lekmannaanalys.

Citat:
Kan fler skriva till tv4 ang de rasistiska uttalandena som Luis, Narkos o Joel hade i soffan tidigare? Rätt måste fan vara rätt!

O snälla kan vi fokusera på att dra ut Joel på måndag? Tänk va ensam Nardos kommer bli. Emelie tyr sig mer o mer till de andra i huset ju 😉

Det blev ramaskri för Samis gamla tatueringar. Detta hade varit världens bomb och samtliga deltagare hade tvingats lämna illa kvickt om det varit ett gäng svenskar istället.
2021-02-25, 22:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Jag hatar svenska kvinnor som dig av hela mitt hjärta, på riktigt, på djupet. Räcker det som förklaring för din lilla hjärna?

Islam, svenska kvinnor är viktiga för svenskens fortplantning. De kan omprogrammeras vid behov
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Islam, svenska kvinnor är viktiga för svenskens fortplantning. De kan omprogrammeras vid behov

Absolut inte
Medlem
Ahahahahahaha vad fan håller Luie på med *dead*
Medlem
Det borde bli straffbart att gömma alkohol men FAN vilket härligt partygäng de är!
Medlem
Vad tror vi på för drama när detta dör ut då

Kommer Joel grina för att han inte fått så mycket uppmärksamhet, hurkomemr Tess och Pesto sluta idag,

Simon verkar lite off?!
Medlem
.he.he.
Senast redigerad av 1MohamedAmir 2021-02-25 kl. 22:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in