Citat:
Ursprungligen postat av
Lee-Clayton
Någon som vet vad Pedrams riktiga arbete är? Kan det verkligen vara IT-konsult? Han framstår verkligen inte som en sådan person. IT-konsulter brukar vara mer välutbildade och ha högre IQ. Kan inte vara vanligt med IT-konsulter som pratar sådan kraftig orten-svenska och gillar Pablo Escobar.
Kan det vara så att han är kundtjänstmedarbetare på någon IT-avdelning eller liknande? Sen har antingen han själv eller BB "snyggat till" hans yrkestitel.
Jag kan tänka mig att han är typ IT-konsult på någon kommunal skola. Hjälper lärarna när de har slarvat bort lösenordet, när Zoom eller Teams inte fungerar under deras distanslektioner osv.
Googlade honom och fick fram att han heter Peter Pedram. Peter står först, antar att det är hans förnamn men det känns som att det är tillagt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tjejenduvillha
Har han hatat/skadat någon kvinna där inne? SVAR NEJ. Då har du väldigt lite erfarenhet av hur sådana män beter sig, jag har levt med en så jag ser röda flaggor ganska fort men hittills har det absolut inte varit något som ska generera i att han ska bli utkastad.
Pedram känns absolut som en person som är väldigt kontrollerande, svartsjuk, kan kalla tjejer för hora och har låg självkänsla.
Tror dock inte han prylar kvinnor. Då hade nog han fått på huvudet istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Inget ifrågasättande, utan en genuin fråga från någon som inte kollat så mycket senaste dagarna: hur har Pedram betett sig som en kvinnomisshandlare?
Har missat det som ni i tråden verkar ha reagerat på, så är väldigt nyfiken.
Skulle nog inte påstå att han verkar vara någon som fysiskt ger sig på kvinnor. Dessutom är han en väldigt späd kille.
Däremot tror jag att Pedram absolut är någon som psykiskt misshandlar kvinnor, är extremt svartsjuk, kontrollerande, flickvännerna får förmodligen inte umgås med vem de vill, isoleras och allt annat som hör till.
Anledningen till detta tror jag delvis är Pedrams kultur men han verkar också vara en kille med dålig självkänsla som sätter på sig en mask men bakom masken är han en liten pojke.
Det är min lekmannaanalys.
Citat:
Ursprungligen postat av
wow84new
Kan fler skriva till tv4 ang de rasistiska uttalandena som Luis, Narkos o Joel hade i soffan tidigare? Rätt måste fan vara rätt!
O snälla kan vi fokusera på att dra ut Joel på måndag? Tänk va ensam Nardos kommer bli. Emelie tyr sig mer o mer till de andra i huset ju 😉
Det blev ramaskri för Samis gamla tatueringar. Detta hade varit världens bomb och samtliga deltagare hade tvingats lämna illa kvickt om det varit ett gäng svenskar istället.