2021-02-25, 19:54
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Philip är ett riktigt äckel som sviker sina polare han fått. Har tyckt hela tiden att han e äcklig. Står ofta å tittar på när andra arbetar. Fobi mot gyttja å sand. Han är absolut den sämsta av alla.
Han högg Phillip i ryggen igen
Det är en tävling ,, gäller att vinna,, inte att få kompisar eller dra fram andra till final.
Citera
2021-02-25, 19:55
Medlem
Crapmagics avatar
Filip behöver hjälp på dass av Karin, att torka av snoppen?
Citera
2021-02-25, 20:07
Medlem
Tråkig vecka överlag, som om man lade allt krut på förra tinget med dubbel eliminering för att sedan totalt slå av på takten. Den stora frågan är ju nu om Phillip utmanar sin vän Allan på söndag, eller om han försöker slå ut Malin i kunskap. Tror Malin ligger ganska risigt till.
Citera
2021-02-25, 20:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad
Tråkig vecka överlag, som om man lade allt krut på förra tinget med dubbel eliminering för att sedan totalt slå av på takten. Den stora frågan är ju nu om Phillip utmanar sin vän Allan på söndag, eller om han försöker slå ut Malin i kunskap. Tror Malin ligger ganska risigt till.
Hördu du att Erik Steffen tycker att du är långtråkig med ditt spekulerande, han ska krönas till kungen av ingenting
Citera
2021-02-25, 20:16
Medlem
DyslexiKungens avatar
Synd om Philip att han är stor och stark, han sa det också ödmjukt att det är min nackdel

Det blir nog kunskap igen sen på Söndag...?
Citera
2021-02-25, 20:16
Medlem
Vit-Filip har valt Svart-Philip flera gånger..är han rasist.
Citera
2021-02-25, 20:20
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abemad

Eftersom Daniel har återvänt från Gårdskampen så tror jag att Phillip-Lloyd och han vill fajtas i självaste Finalen som komma skall på Tinget om dryga 2-3 veckor - så han väljer nog inte Daniel till denna kamp utan Malin. P-L är påläst enligt andra så dels får han en medalj till om han segrar över henne och kommer att stanna kvar till Finalen.

Om Malin förlorar så har inte Philip A någon bundsförvant kvar då mer än den sura Karin - så han hänger riktigt löst i nästa vecka om inte Malin väljer honom igen då till Storbonde förstås!
Citera
2021-02-25, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Eftersom Daniel har återvänt från Gårdskampen så tror jag att Phillip-Lloyd och han vill fajtas i självaste Finalen som komma skall på Tinget om dryga 2-3 veckor - så han väljer nog inte Daniel till denna kamp utan Malin. P-L är påläst enligt andra så dels får han en medalj till om han segrar över henne och kommer att stanna kvar till Finalen.

Om Malin förlorar så har inte Philip A någon bundsförvant kvar då mer än den sura Karin - så han hänger riktigt löst i nästa vecka om inte Malin väljer honom igen då till Storbonde förstås!
Phillip och Daniel har en överenskommelse att hjälpa varandra till finalen. Båda är den typen av människor som håller sitt ord.
Citera
2021-02-25, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128

Jag tror som du P och D i finalkampen i tinget om några veckor.
Citera
2021-02-25, 20:55
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Phillip och Daniel har en överenskommelse att hjälpa varandra till finalen. Båda är den typen av människor som håller sitt ord.

Det tror jag med att de kommer att göra. Därför väljer nog P-L Malin som 2ekämpe. I det draget tror jag att Daniel har räknat ut att Philip A kommer att få det svårt att klara sig vidare på Farmen.
Citera
2021-02-25, 21:08
Bannlyst
Körde Wincent hem med traktorn efter att druckit snaps på Torpet?
Citera
2021-02-25, 21:09
Medlem
Talespins avatar
Karin verkar vara en riktig gnällfitta. Förstår att folk stör sig på henne.

Jag hade nog inte stått ut med henne i ett dygn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in