2021-02-25, 21:05
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Men Gud, nu är han lack som fan på Nardos också. GALET PINSAM....

Japp! Nu tror han att han kan skrämma till sig några förlåt säkert..så N ska lova att aldrig svika honom igen. Trodde han att han skulle få allas röster eller vad? 🙈
Ändå roligt att ingen bryr sig nämnvärt 😂
2021-02-25, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Therese antar jag. Han trodde hon skulle krälande komma till honom med kamelen mellan brösten och han skulle då ta den med tänderna

Fyfan, han påminner så starkt av människor jag gick i gymnasiet med. Och då var vi tonåringar
Men det var väl det mest otippade någonsin eftersom hon sa när de svarade på frågorna att hon var närmast Stephanie? BORDE ju ha hintat lite om att hon ligger över honom på listan.

SÅ jävla löjligt beteende. Ska han sura kan han ju i alla fall gå undan, han drar ju ner (den redan lama) stämningen.
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahaha, Pedrams blick när Tanja och Steph kommer in från utegården och sjunger och dansar och är glada.
Medlem
Peddots blick när Tanja och steph kom in! OM blickar kunde döda alltså 😳
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Oavsett det kommer in alkohol eller inte. Hade jag suttit bakom spakarna hade jag struntat i det då som katti beter sig..

Katti?
Ser du inte vem som sitter i soffan helt psykotisk?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Förväntade Peddo verkligen sig Therese och Simons röst över Stephanie?

nej narcos och emelie naturligtvis inte ens peddo kan vara så dum att tro tess skulle ge den till honom över steff
Medlem
Paladins avatar
Pedro jävla energitjuv. Ta tag i problemet, prata om det och få ur det ur systemet. Att grina som en tre åring och skapa rövstämning är fan så totalt fjantigt. "Jag tänker minsann inte prata om vad det är! Jag tänker bara sitta här och se hård och arg ut så alla frågar mig vad det är och jag kan svara - Detta ändrar saker".

Töööönt.
Medlem
Mouchinos avatar
Hur kan man sitta och se ut som Pedram gör i soffan??

Jävligt creepy energy!
2021-02-25, 21:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Tänk er Pedrams fula min om Simon skulle ha suttit i soffan som en kung och grupphånglat med Tess, Steph och Tanja. Synd att ingen fan gör något kul!!!!! Dog festen? Jag somnar snart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Pedram är delusional. Han tycker själv han är lik Howie Dorough när han var i sin prime.
Han sa förut att människor tog bilder på honom ute för att han var lik Samir Badran haha
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Therese antar jag. Han trodde hon skulle krälande komma till honom med kamelen mellan brösten och han skulle då ta den med tänderna

Fyfan, han påminner så starkt av människor jag gick i gymnasiet med. Och då var vi tonåringar
Exakt så, känner igen typ ALLT i hans beteenden från klasskompisar från den tiden. Skillnaden är att dessa har vuxit upp idag och släppt macho/orten-attityden.
2021-02-25, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Joel, han är en sån förbannad grinolle alltså. Helt otroligt vad han suger energi.

Nej hörrni, den här festen hade man ju lämnat för länge sen. Så mycket för alla uppbunkrade räkmackor, folköl och sötpommes med bea här inne.
Sanslöst att produktionen lyckats totalkvadda en kväll med sån oerhörd potential. Jävla antiklimax.
Helt sanslöst! Jag dricker ju en god Barolo och var peppad för en urspårad fest. Produktionen anade väl att alkohol efter dagens irritationen skulle spåra så de stoppade festen. Fy fan! Att jag ens trodde att det skulle bli bra, lärde jag mig inte en läxa efter 100 dagar av tristess förra året. 😩😩😩

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in