2021-02-25, 20:10
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Sa Stephanie precis att hon hade "ROUSSA SE-A"? Menar hon rosacea?
2021-02-25, 20:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuggler
Ikväll kommer bli den bästa kvällen hittills tror jag...

Tyvärr lär ju inte vi få se så mycket av det då fyran verkar ha bestämt sig för att slå sitt censurrekord från förra säsongen.

MVH/Gnomegirl.
2021-02-25, 20:11
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Haha alltså jag är 90:a och har koll på Gynning i BB XD
Alltså nu blev jag osäker, orkar inte googla men är jag ensam här om att ha upptäckt på Gynning sen BB-tiden? XD Kan vara möjligt att det är samma säsong jag började se BB.. minns ej.

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja, Tess är hemsk!!!!
Det vet jag inte, faktiskt inte sett live så länge. Men får ett ganska bra intryck av Tess.. Hon är osäker men fin typ? Julia var från en annan planet och min själsfrände dock. <3
2021-02-25, 20:12
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
För många kvinnor här med PMS och andra mentala hälsoproblem som ifrågasätter allt vi män skriver. Kan tala om för er att ingen bryr sig om era känslor. Gå tillbaka till Facebook och instagram om ni tycker FB är för hårt för er.

Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Berätta mer om hur du vill att jag ska berätta mer. Gör om det och gör det med lite mer känsla, kvinna!

Det hade inte varit lika jobbigt bli ifrågasatt om man förstår innebörden av det man skriver. Men det är okej. Flashback är för alla. Dessutom så framgår det rätt tydligt vem av oss som är den känsliga. Eftersom du inte kan hålla dig till ämnet, dvs vad som händer i huset och reaktioner på det, utan istället försöker slänga ut något slags personangrepp så kommer jag att avsluta den här diskussionen med dig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmaStyckare
Jag är föga rädd för nån som inte ens klarar att bli emotsagd utan att få hjärtattack. Men hela ditt utspel är OT så droppa det bara.
Ignorera bara. Det är lika bra.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja alltså tens är bara för att musklerna i kroppen ska reagera så när du sätter en fyrkantig lapp, på tricep exempelvis så kommer bara de musklerna få "sammandragningar" inget man som utomstående kan påverkas av
Åfan! Jag har nog testat. Hur fan kunde Amilia och Joel böla så jävla mycket om det!? Det är ju för fan inte ens hemskt.
Medlem
wowverkligens avatar
Alltså Therese? Känns som en orolig mamma i någon nystartad mammagrupp? Som aldrig kramar någon och menar det? Typ känner av stämningen, vill ta socialt ansvar, men är för stel och osäker på sig själv för att ta det ansvaret? Stör mig inte jättemycket på henne, men mår typ dåligt av att se henne när hon sätter igång? Känns dock som att hon skulle kunna vara extremt segstartad och bli sig själv och ~lite loco~ om några veckor om hon är kvar
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
VAR är festen??
VAR är dramat??
VAR är kamelerna??
VAR är Joels hjärna??
VAR är underhållningen??
Lugna sig!
Medlem
Citat:
Verkligen. In med kamelerna så steph kan bli immun och så festen kan börja

Fan är det fel överallt nu eller, varför står det att du gjort 0 inlägg ?
2021-02-25, 20:13
Medlem
xrlpyts avatar
Efterfesten som gud glömde.
2021-02-25, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tyvärr lär ju inte vi få se så mycket av det då fyran verkar ha bestämt sig för att slå sitt censurrekord från förra säsongen.

MVH/Gnomegirl.

Ska vi gissa att de censurerar hela kameljippot likt Stephs tal till folket?
2021-02-25, 20:14
Medlem
Citat:
Verkligen. In med kamelerna så steph kan bli immun och så festen kan börja

In med mer sprit istället så att Orten-Pedros vaknar och börjar snacka skit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in