2021-02-25, 18:53
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Emelie: "Jag pluggar till inköpare. Jag kan köpa in pennor, bilar, ballonger"......
Tanja: "WOW!!"

Hahahahah
Tror på riktigt Tanja vill smöra in sig, tror hon är smartare än vad hon framställer sig som.
2021-02-25, 18:54
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Varit borta ett tag, har kamelutdelningen varit?
2021-02-25, 18:54
Medlem
sa inte pedram under frågestunden att han inte var intresserad av tessan ändå sitter han nu 5 cm ifrån och stirrar sönder sig helt svart i ögonen
2021-02-25, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Tror på riktigt Tanja vill smöra in sig, tror hon är smartare än vad hon framställer sig som.

Tanja är rätt laidback i normala fall, men när det verkligen brinner till och det gäller saker tänker hon till av det man såg i Paradise.
2021-02-25, 18:55
Medlem
HatarIslams avatar
Skulle nån av er äta Luis mat som han lagar just nu, om ni vore i huset? Tycker han är så jävla ofräsch, petar i maten med händerna, flåsar över maten osv.
2021-02-25, 18:57
Medlem
Hojta till när kamel utdelningen börjar, nu är det hockey
2021-02-25, 18:57
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Lyllis! Jag har 2 diskbråck i ländryggen med en nerv i kläm så jag kommer alltid behöva gå på sjukgymnastik ojch göra mina dagliga övningar. Och värre dagar blir det morfin och aktiv vila.
Vet hur det är. dryyygt.
Ilar och strålar ut i höften ner i låret. Har lyft lite för mycket i mina dagar också. Drygt som fan. Kan få som nackspärr i svanken.
Så man får hasa sig 1cm åt gången och försöka rulla ur sängen.
Och ta sig från soffan till toa kan ta 30min för minsta lilla man rör sig hugger det till så man blir helt stel i kroppen och gapar av smärta. Kan sitta i 3-4dagar så. och 2v för att det ska gå över helt.

Tanja kommer passa som handen i handsken i BB.
Snygg och skön brud rakt igenom.
Steph är snygg och skön. Men tror Tanja är mer BB material.
2021-02-25, 18:58
Medlem
Paladins avatar
Steff till Joel "-Du har värsta livserfarenheten. Du har massor att komma med".

Joel tidigare "-Jag har aldrig varit i Göteborg".

Fair enough, livserfarenhet behöver inte handla om att ha varit i Götet men känns som en rolig paradox.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Emelie: "Jag pluggar till inköpare. Jag kan köpa in pennor, bilar, ballonger"......
Tanja: "WOW!!"

Hahahahah
Två riktiga dum huvuden! Snillen spekulerar.😀
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Stackare! Jag lider med dig. Jag är så glad att jag tog tag i det med sjukgymnastik och PT som fokuserat på att bygga upp mina muskler i ryggen.
Ja, off topic som detta blir har jag försökt sen dottern föddes att få bukt med problemet. Snart 15 år sen. Men min läkare tycker och tror inte att jag mår bättre av att bli stelopererad plus nerven som är i kläm som blir bökig att ordna till.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Vilken normalt funtad människa säger homofil 2021? Kanske är dags för dig att bli en del av samtiden...
Hur menar du Stofil?

Joelbitar ska ut.
2021-02-25, 18:59
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Tror du pratar om 50+ kvinna i förorten i lägenhet i betonghus, rökare, gillar vin på tetra.

Kan även appliceras på söndercurlad 19-åring med kulört hår, halstatueringar och ansiktspiercingar. Fast nu börjar vi komma lite OT va?

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in