2021-02-25, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
Jävlar vad Pedram är uppumpad av självförtroende, nu verkar han tro att det är tjejerna själva som skrev frågorna till honom för att ställa cassanovan mot väggen eftersom de är så sugna på honom

Herregud....
2021-02-25, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Då säger vi det igen: nu blir det drama : "spelet är igööööng"

Minns att han flippade där i början bara (kanske var i den vevan?) sen fick han väl typ alkoholförbud?
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Tror inte han brände sina broar det skulle inte förvåna om hon ligger med honom iaf och sen blir ledsen över det. Hon verkar ha väldigt låg självkänsla.

Jooo jag tror ändå det. Hon satt och skakade på huvudet bakom Simon när han sa JA på frågan om han vill ligga med steff 🥴😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Jooo jag tror ändå det. Hon satt och skakade på huvudet bakom Simon när han sa JA på frågan om han vill ligga med steff 🥴😂

Aha, det uppfattade jag inte.
2021-02-25, 16:27
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Simon sa att han tyckte Thess var snyggast, hade inga känslor för Steph men ville ligga med henne i huset ändå.

Bra att han är ärlig så slipper någon bli sårad!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
shit vad pedram njuter i köket med sina fanboys nu
Hade sade precis att det vore perfekt om de börjar dricka nu så är det läggdags vid tio. Han tror verkligen att han ska få mysa till det med Tanja.

Hur gick jag från att hata Simon till att tycka att han är rolig?
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Pedram är värre i käften, men Pedram snacka någon fest om att han kan gå från 0-100 och se svart och det verkar de verkligen ha gemensamt

Som upplagt för obehagligheter!
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marshemi
Jag tycker han böjer sig fram och låter henne rövknulla honom. Varför fattar dom inte att hon är orimlig. Hennes tankesätt är inte ett facit för hur all andra ska tänka och bete sig

Hon behandlar honom som skit och trodde kanske att hon kunde göra det med de andra också.
Där kom en hård landning för henne, ändå är dom fortfarande snowflakes, tyvärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Att Simon sa under frågestunden att han inte har känslor eller så för Steff men att han gärna vill ligga med henne i huset 😂 Sliskpelle! Där brände han ju sina broar.

Ganska snyggt och ärligt ändå. Han hade kunnat sliska och ljuga för att få ligga och spela ner det där med Therese. Han var ju bara 100% ärlig och jag skulle gissa att han varit öppen med det mot stephie innan också att han inte är intresserad av nåt mer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Hade sade precis att det vore perfekt om de börjar dricka nu så är det läggdags vid tio. Han tror verkligen att han ska få mysa till det med Tanja.

Hur gick jag från att hata Simon till att tycka att han är rolig?

för att han är kung
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Jaha, det är en intern grej? Extremt sporadiskt och bara inledningsvis. Tycker han hade rätt rolig uppsyn

Haha yes. Går runt mycket internt här sen förra årets säsong, Pattan står för många av dessa lines

Fuck you själv, baby!
2021-02-25, 16:28
Medlem
elimes avatar
Vad har det blivit för grej mellan Emelie och Tess? Missade frågestunden..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in