2021-02-25, 16:10
Medlem
"Vi alla är vuxna"

Alla utom du är vuxna, Nardos. Du är ett barn.
2021-02-25, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
För att hon var så stolt över att varit med i Tjafs, försökte på ett eller annat sätt att få folk att respektera henne med att säga "asså jag kan flippa, jag kan flippa" hela tiden. Sen när hon hela tiden avbryter och pratar om sig själv gör att man stör sig. Hon har bara sig själv att beskylla, ingen annan.

Förstår vad du säger, men ibland tycker jag att folk går väldigt hårt på henne speciellt nu när dem fick reda på att hon fick minst röster...i slutänden är hon en människa som har känslor
2021-02-25, 16:11
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Bra att Steph fick höra sanningen från Simon, verkade som att det var en nyhet för henne.

Joel gjorde en riktig pussyturn genom att välja Nardos för att han inte vågade svara någon annan men det mottogs INTE väl av henne.

Nardos satt som ett åskmoln under hela frågestunden haha

Pedram fick frågan om Tess att låta som att de två inte är ett par i huset endast för att "han lovat sig själv att inte inleda något där inne" Sure captain 😂

Förövrigt STÖR det mig så JÄVLA mycket att Pedram fick känna sig som en jävla player för att han fick alla tjejfrågor - chilla med smilet din fula fan.

Emelie som redan har en skitdag kommer må PISS efter detta.

Tror förövrigt inte på att detta endast var deltagarnas frågor, BB har definitivt slängt i minst 70%. Lame.

Kommer bli drama mellan Nardos och Katti+Joel samt Emelie och Therese ikväll!
Att Simon vill ligga med Stef, eller vad?
Medlem
Det är upplagt för en mycket intressant kväll. Kanske man skulle korka upp?
Medlem
Nardos gör Tv.

Simon tror han bestämmer hela fkn tiden!
Ut med honom!
Medlem
ZlantanIbrahomovics avatar
Förstår Simon ändå. För det var fan vad dem dem drar det i långbänk. Framför allt Nardos.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Bra att Steph fick höra sanningen från Simon, verkade som att det var en nyhet för henne.

Vad sa han?
2021-02-25, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Att Simon vill ligga med Stef, eller vad?

nej att han vill trycka på tess
Medlem
Slutsats: pratar man med Nardos så säg inget till någon, annars har vi problem.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Simon får skärpa sig. Han är en vuxen man, hur svårt ska det vara att sitta tyst och lyssna på andra i några minuter. Herregud.
2021-02-25, 16:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Förstår vad du säger, men ibland tycker jag att folk går väldigt hårt på henne speciellt nu när dem fick reda på att hon fick minst röster...i slutänden är hon en människa som har känslor

Du verkar inte förstå vad som sägs.
Och där sade något viktigt. ALLA är människor.
2021-02-25, 16:13
Medlem
JekkanGurkmejas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Han introducerade sin äckliga "bröstmjölk" för tanja.

Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Inget vad jag vet mer än att Steph blev lyrisk efter att ha sett hans byxorm i duschen och övriga hetsade om att få se den.

Edit: Missade bröstmjölksgrejen

Citat:
Ursprungligen postat av Addebooii88
Han klämde ut bröstmjölk för Tanja

Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Joel försökte klämma en finne ovanför hans kuk, strax innan höll han på med bröstmjölken. 😁

Sorry för sent tack, men TACK för uppdatering ❤️ läst ikapp tråden nu och har koll på vad som hänt under dagen. Satan vad drama 😄

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in