2021-02-25, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jen1n1
Emelie snackade ju skit innan ens Tanja kom in, sen är det falskt att man välkomnar någon när det kommer ny energi i huset? Hon känner sig hotad för det är en stark karaktär som kommer in.

In med alkohol Big Brother, det skulle vara perfekt. Tror ni de blir någon fest idag?

Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Men vad ska hon göra? Bara titta på när Nardos är ”ledsen” och totalt ignorera henne?
Ja, det är det korrekta beteendet när människor över tre år beter sig så där. Alternativt säga åt henne att skärpa sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Judith är exakt samma som frida förra året.

Ska va alla tillags och va omhändertagande på ett äckligt sätt.

Judith som Frida? ehhhhh lägg av. Frida var obehaglig. Judith är hur genuin som helst, exakt samma person som hon varit på sin youtube. Finns inte ett ont ben i den kvinnan.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Helt klart och att aaaaalltid skylla på min uppväxt, yada yada, men för fan grow up och deal with it! Det är ju vad hon säger åt andra att göra.
Nu väntar jag bara på rasistkortet...
Lugn det kommer. Det är alla resifierades trumfkort.
2021-02-25, 12:42
Medlem
Lobbaaans avatar
Så tjejerna ser ut asså fan haha, ser verkligen ut att vara tagna direkt från nån strippklubb med kläderna och allting. Pontus ser märkbart tagen ut av att passas upp av glädje damerna
2021-02-25, 12:42
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag inser det. Låt oss hoppas att hon gör det mer tydligt. Just nu räknas det som trevligt och schysst.
Hon är ju trevlig och schysst.
2021-02-25, 12:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon är ju trevlig och schysst.
Det var ju egentligen det jag skrev
Medlem
Fast är det verkligen så konstigt att Judith tröstar Nardos?
De är väldigt nära PLUS att hon ju inte det vad som hänt? Dels vet hon inte vad som sagts om Tanja när hon var inne på frukosten, dels pratade ju inte Nardos med henne om Kattigate. Så Judith har ju noll aning om vad Nardos grinade över.

Jag stör mig på att de är så nära, för jag förstår inte vad Judith får ut av det. Men det är ändå fullt rimligt att hon tröstar sin kompis som är ledsen.
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Så tjejerna ser ut asså fan haha, ser verkligen ut att vara tagna direkt från nån strippklubb med kläderna och allting. Pontus ser märkbart tagen ut av att passas upp av glädje damerna

Usch vad äckligt sagt. Säger mer om din kvinnosyn än något annat.
2021-02-25, 12:44
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Pedo tror han är värsta hunken. Rör sig som en brunstig Chihuahua nära Tanja och Therese. Notera hur han alltid försöker vara nära Therese, och nu även Tanja.

Japp, samtidigt som han springer in och tröstar sin "syster" och snackar skit om andra. Jisses!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abahati
Mycket underliggande bakom Narkos reaktion va? Hon är lika osäker som Emelie uppenbarligen.

Men hon är en sån som inte fattar att alla har ett bagage och saker man dealar med och att det inte ger ett frikort att vara hur som helst. Hennes trauma verkar ju dessutom vara att ”vuxna människor skrikit på henne att vara tyst” när hon växte upp. No shit. Finns folk i huset som blivit utsatta för övergrepp som växte upp utan mat hemma varje dag etc. Att någon försökt uppfostra en är fan den lamaste origin storyn jag hört.
Medlem
slitzgaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Gillar Pontus mer och mer. Igår när han sjöng den där cowboylåten och idag när han ska klä ut sig till en PH snubbe. Älskar att han bjuder på sig själv!

Det känns som hans energi och personlighet sugs ut av rosa rummets dementorer (Nardos, Joel och Emelie). Han är mycket roligare när dem inte är runt om kring.
2021-02-25, 12:45
Medlem
ollepolle90s avatar
Haha Nardos tycker det var traumatiskt att Katti sa tyst

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in