Citat:
Ursprungligen postat av
Mr.rocco
Haha jaaa och tänk att dessa blattar åstadkommit 10ggr så mycket redan nu som förmodligen du kommer göra under en hel livstid.
Du måste känna dig rätt värdelös haha...
Alltså. Att byta ett härligt liv i några veckor mot flera år på kåken är en riktigt dålig deal. Det pekar på inte så väldigt stora hjärnor.
En vanlig människa kan enkelt jobba hårt, dubbelt, några år och investera klokt för att sedan leva bekvämt resten av livet. Men då krävs det att man är strävsam, pliktuppfyllande och högintelligent samt har ett jäkla driv.
Ingenting av detta har blattarna. De är dömda till ett liv på samhällets botten i total hopplöshet. Det största de gör i sina liv är att dra lite ladd liksom.