2021-02-24, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Bläddra några sidor bakåt så har du tonvis med åsikter om det 😉
Ja antog att jag va ganska sent ute men tack ska ta o göra det 😃
2021-02-24, 21:09
Medlem
PyjamasXLs avatar
Wtf, detta var ju inte vad jag betalade för att se
2021-02-24, 21:10
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Vad tycks om att Tanja ska in i huset? Några åsikter kring detta?
Vet inget om henne, har inte sett PH sedan säsongen Aina (hette hon Aina?) var med och förlorade finalpengarna för att snubben kastade kulan, men principiellt tycker jag det är trist när de återanvänder "kändisar" från andra dokusåpor. Sen kanske Tanja är hur rolig och skön som helst..

Dessutom hade jag hellre sett att en riktigt snygg, biffig, rolig och någorlunda macho men snäll kille hade gått in, så att killarna fick något att oroa sig över.

Nu är liksom den enda som får någon riktig action en fjollig gay-kille, och så kan vi ju inte ha det.
2021-02-24, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charade1
Vad tycks om att Tanja ska in i huset? Några åsikter kring detta?

Gillar det inte alls, jag vill ha en "vanlig" person och knegare in i huset. Inte nån jävla Youtuber och influencer i år igen. Men hon är förlåten för att hon är från Vänersborg
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skyw
Tänk om det varit ombytta roller ... : )

Jepp...då hade det varit ett fruktansvärt ståhej på alla, framförallt på våra uberfeministiska sk influencers.
Vi har ju nåt som heter samtyckeslag nu 🤔 Men det är klart att om inte Jesper vill "gå vidare" med hela händelsen så händer väl inget...
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Håller med helt o hållet.
Jag håller tummarna att den uppfattning som jag har fått av henne stämmer. Ska bli intressant att följa 😊 Frågan är om hon är en riktig deltagare eller om det bara är fejk som med Jocke förra året.

Jag gillar värmländsk dialekt! Det är gött att lyssna på

Tror inte att hon är mullvad utan hon är nog en riktig deltagare!
2021-02-24, 21:12
Medlem
Den där Jesper älskar öl?
2021-02-24, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiZ

Oohja, han är den alkoholiserade Farbron i den här familjekonstellationen. Kattis mamma, Luis Pappa o resten barn 😊
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkademiZ
Han surplar på dom ja
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Vet inget om henne, har inte sett PH sedan säsongen Aina (hette hon Aina?) var med och förlorade finalpengarna för att snubben kastade kulan, men principiellt tycker jag det är trist när de återanvänder "kändisar" från andra dokusåpor. Sen kanske Tanja är hur rolig och skön som helst..

Dessutom hade jag hellre sett att en riktigt snygg, biffig, rolig och någorlunda macho men snäll kille hade gått in, så att killarna fick något att oroa sig över.

Nu är liksom den enda som får någon riktig action en fjollig gay-kille, och så kan vi ju inte ha det.

Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Gillar det inte alls, jag vill ha en "vanlig" person och knegare in i huset. Inte nån jävla Youtuber och influencer i år igen. Men hon är förlåten för att hon är från Vänersborg

Håller med er båda.BB kan ju knappast ha sådan brist på personer som sökt att de måste ta in föredettingar eller pseudo-"kända" D-kändisar. In med "vanligt" folk. En riktig man, som är konservativt lagd, hade rört om i grytan av metrosexuella där inne. Det tror jag hade livat upp!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Hahah ja jag håller med dig som vanligt 👍🏽
Oj de va många säsonger sen det va. Men jag har kollat på PH när Tanja va med och visst är det en skön tös men tycker det förstör hela konceptet med Big Brother när dom plockar in både B och C kändisar/influensers/YouTubers osv.
2021-02-24, 21:15
Medlem
blir tanja immun imorgon när hon går in?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in