2021-02-24, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wow84new
Om det nu är sant att Tanja ska in i huset så tror jag att Simon kommer försöka kladda sig fast på henne...kanske pedram oxå 🤭
Tror inte Pedram vågar ragga på en sån framåt tjej som Tanja. Hon är det fart i, och det kan han inte hantera
2021-02-24, 20:01
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kommer nog in en snubbe på måndag också va? eller vad tror ni
Helt klart!
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Nämen gamla vän! Du är åter här!
Mitt hjärta blir varmt nu!
Fasen så många OGs som äntrar, härligt!

Haha Det är klart att man får kika in här nu när BB är igång
Medlem
Anonym396s avatar
De borde fokusera på att ta in attraktiva män som tjejerna prata om varje dag i huset. Det kommer inte förändras så mycket i gruppen med ännu en kvinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Kollar inte heller på det, men har bara sett nån intervju med henne
Man var ju taggat på en helt okänd person skulle komma in, men Nej istället tar dem in någon som varit med annat program som flera stycken inne i huset kommer känna igen

Men ska hon vara en vanlig deltagare så dom inte kör en Jocke Lundell bara då?
2021-02-24, 20:02
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det kan du ju drömma om din spanska matros, svabba däck för fan.
Que?
2021-02-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vem kan någonsin glömma Olga! Om 20 år kommer vi sitta här och minnas och Olga är en av dom vi kommer att nämna med värme alla dagar I veckan!

Tanja skulle nog kanske kunna ta en ny plats som Olga 🤔🤣
2021-02-24, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Fyfan va tråkigt att dem tar in personer som redan varit med i tv. JAG VILL SE VANLIGA människor i BB 😴
Instämmer, det känns lite desperat att dom tar in strålande likt avdankade dokusåpsprofiler. Av artiklarna att döma så verkar det ju som att nästan varenda ph deltagare har blivit tillfrågad.

BB bryr sig inte om vad man egentligen vill se. Dom tror att paradise hotel deltagare genererar tittare. Jag vågar tro att det är tvärtom. Deltagare i BB ska vara normala människor som visar sig bli som ph deltagare, de ska skapas i programmet - och inte tas in med ett facit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Men ska hon vara en vanlig deltagare så dom inte kör en Jocke Lundell bara då?

Nej tror tyvärr inte det
Medlem
kommer tanja ikväll eller imorgon läser olika
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men fyfan han vill jag inte tänka på Det är klittans inre rötter som skapar den här magin

Nej det tror jag inte att hon är, verkade som hon ångrade sig lite dagen efter. Skillnad på att tända på att slicka fitta och tycka tjejer kan va lite sexiga
Precis!

Men nu får hon allt lebba loss, tycker jag. Det är ändå rätt kul att hon nu kommer inse att en sådan förväntning finns. Hon blev tjenis med de två homosexuella i huset (gemenskap!) och det borde kännas omöjligt för henne att backa ut nu!

Edit: och nu när den nya bruden kommer måste Emelie sticka ut! Min gissning är att hon kommer hångla mycket med Judith/annan och är hon full nog kanske vi kan få se en straight brud som försöker vara erotisk med en annan brud.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JekkanGurkmeja
Fyfan va tråkigt att dem tar in personer som redan varit med i tv. JAG VILL SE VANLIGA människor i BB 😴
håller med

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in