Men att han svarar fel stör inte mig, alla kan ha fel. Det som stör mig så EXTREMT mkt med honom är att han avbryter andra som faktiskt vet med sina felaktiga svar och besserwisser attityd. Han kan vara än av de vidrigaste människor ever. För att inte tala om att han har åsikter om Simon går in i badrummet och tvättar händerna m förkläde på, pga i hans ögon ohygieniskt. Ok fine. Men han själv står och vispar ägg med Både forsande pannsvett och dreglande öppen käft Som droppar ned i smeten. Äeeh fy fan. Åk hem och lägg dig på soffan. Han tillför absolut noll enl min mening. Bara irritation.
Jag stör mig inte heller på att han svarade fel, det gjorde ju alla men min poäng är att han TROR att han kan allt men han gör inte det och han har bara en jävligt irriterande personlighet.
Hur vet du att hon har blivit utsatt för våldtäkt?
Jag vet inte det därav min fråga ”Äe det en våldtäkt hon varit med om?” Det ända de visat i avsnitt som jag har sett är att hon sa att hon blivit utsatt för ett övergrepp, det kan ju betyda fler saker
Tess är verkligen frustrerad på allt just nu. Simons eventuella tycke för henne, Nardos överraskningsattack i nyhetssändningen, och nu har någon pillat på hennes täcke..! Något måste ge vika!
Jag stör mig inte heller på att han svarade fel, det gjorde ju alla men min poäng är att han TROR att han kan allt men han gör inte det och han har bara en jävligt irriterande personlighet.
Exakt. Skönt att känna att fler känner samma. Verkar ju som hela befolkningen där inne i huset är för rädda att säga ngt. Hade jag varit där hade vi rykt ihop första kvällen.