2021-02-24, 12:13
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Det är ju situationen. Jag hade reagerat likadant som Tess. Dessutom har hon ingen aningen om vad Simon sagt, nardos fick ju de att låta som att Simon och steff var ett par och Simon är otrogen med hennes bästavän. Klart de blir stelt när man står oförberett

Precis och hon märkte av att Simon blev lite awkward också men han räddade upp det snyggt.
2021-02-24, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
Ja jag förstår det men tänkte att det var överdrivet och att de spelade en karaktär.

Absolut men nardos är inte rätt man att spela en karaktär, det blev inte så sarkastiskt som det var menat att va. Dessutom vet man var nardos står i frågan så det där var enbart ett sätt att försöka sätta dit Simon
2021-02-24, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Therese uppförde sig barnsligt, jag har aldrig sett att Simon visat nåt större intresse för henne.
Dom som är kära i Therese är Pedram och Pontus, Simon är bara en vanlig kille som är kåt på den snyggaste tjejen i huset.

precis simon är bara kåt
2021-02-24, 12:15
Medlem
Citat:
Therese uppförde sig barnsligt, jag har aldrig sett att Simon visat nåt större intresse för henne.
Dom som är kära i Therese är Pedram och Pontus, Simon är bara en vanlig kille som är kåt på den snyggaste tjejen i huset.

Vi som tittare ser det. Men tänk på att Therese inte har en aning om vad Simon sagt.
2021-02-24, 12:17
Medlem
Sirenflixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilskflicka
Känns som att de har spelat in “Detta är
Big brother - Sjung inte kommersiell musik” enbart för Joel för att han sjunger JÄMT 😂
Detta gav mig ett gott skratt. Härligt från BBs sida om så är fallet!
2021-02-24, 12:18
Medlem
xrlpyts avatar
De hade ju kunnat inviga både Tess och Simon i sina planer att göra det till en kul grej med ett "triangeldrama", killen som myser med en tjej på nätterna ibland men egentligen vill ha hennes bästa vän.

Men Nardos ville inte att det skulle vara en kul grej, hon såg sin chans att skapa intriger och förstöra.
2021-02-24, 12:19
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Väntar med spänning när Nardos ska utsättas ”roligheter” av Kattis gäng, hon kommer inte att tycka det är på skoj, herregud får inget gjort idag, livrädd att missa något.
2021-02-24, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sirenflix
Detta gav mig ett gott skratt. Härligt från BBs sida om så är fallet!

Samma här! 😂 Kul med lite nya kommandon också, då hajar man till lite! 😀

Edit: Tillsägelse kanske är bättre passande på just denna vi pratar om. 😆

HAHAHA, där drog de envist in på bilmärken också 😂
Senast redigerad av Pilskflicka 2021-02-24 kl. 12:22.
2021-02-24, 12:21
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Väntar med spänning när Nardos ska utsättas ”roligheter” av Kattis gäng, hon kommer inte att tycka det är på skoj, herregud får inget gjort idag, livrädd att missa något.

Åh, det ser jag fram emot! En redig roast!
Medlem
Citat:

Han har visserligen sagt i bikten att han kan tänka sig att ligga med Tess och var lite tveksam till om han ville göra det med Steffi men att han gillar Steffi
Bannlyst
Från en kille som har stenkoll på tjejer och skönhet.
Utseende och sexighet skala 1-10.
Kattis,1, Judith,2, Emelie, 4, Nardos, 4, Stephanie, 4, Therese, 6.
2021-02-24, 12:22
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
De hade ju kunnat inviga både Tess och Simon i sina planer att göra det till en kul grej med ett "triangeldrama", killen som myser med en tjej på nätterna ibland men egentligen vill ha hennes bästa vän.

Men Nardos ville inte att det skulle vara en kul grej, hon såg sin chans att skapa intriger och förstöra.
Allt gick ut på att sätta dit Simon, varför undrar jag? Men som hon misslyckades, Simon glänste som den stjärna han är, Nardos visade ännu en gång vilket ärkesvin hon är.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in