2021-02-23, 23:37
Medlem
xrlpyts avatar
Någon snubbe flög från UK för att träffa Nardos i 20 minuter, han ville bara träffa henne, men han var så bra och god, hon kunde känna det, men han var alldeles för bra för henne så hon pushade bort henne.

Huh?
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Skulle precis skriva detta.
Heeeela jävla tiden förstår du, förstår du, förstår du. Alla säger det i nästan varje mening. Det är så sjukt störigt. FÖRSTÅR DU?
Jag förstår, asså förstår nån så förstår jag, förstår du?
Aldrig hört pedram prata så fort och intensivt som idag
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
hahahaahahah pedros säger att han har en självförsvarsmekanism i kroppen som gör att han kan stöta bort kvinnor som han tycker om. Inte en pik mot therese?!!? hahahaha

Ujujuj, nu är det kokta fläsket stekt för peddo!
Han skulle med andra ord vara rädd för att bli nobbad. Därav kör han med metoder som garanterar bortstötning, och skyller sen på att han styrs av förvarsmekanismer. Bortdribblad redan från start. Ska Tess tycka synd om honom, tror han?
2021-02-23, 23:38
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram: - Jag har så mycket kärlek att geeee, jag ger så mycket, jag tror inte det finns någon kvinna därute som kan matcha det, jag tror inte det!

(bevisa mig fel Tess)
Medlem
dznBots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Han skulle med andra ord vara rädd för att bli nobbad. Därav kör han med metoder som garanterar bortstötning, och skyller sen på att han styrs av förvarsmekanismer. Bortdribblad redan från start. Ska Tess tycka synd om honom, tror han?
Nej nej, inte försvarsmekanismer - självförsvarsmekanismer!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu försöker Pedram plantera hos Tess att om hon inte är sugen på honom så är det för att han har en försvarsmekanism som gör att han undermedvetet beter sig på ett sätt som ska stöta undan honom.. Vilken pajas.

Intressant att han förflyttar detta till sin kropp. "Min kropp stöter bort" ah okej va bra

FÖSCHTÅRU?
2021-02-23, 23:39
Medlem
Moscow99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dznBot
Nej nej, inte försvarsmekanismer - självförsvarsmekanismer!

Hahaha, karate kid!
Medlem
Blaisens avatar
Awww Pedram guds gåva till kvinnan som i nästa andetag hatar på tjejer för att de dränerar honom..
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Joel ska väl ha på dräkten ännu gissar man.....

Han har väl haft den på sig längre än Nardos. Var väl hon som skulle få en ”nackdel” i början av veckan? Om nu inte BB har nåt annat up their sleeve, vilket jag tvivlar på.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vem tror ni är smartast/mest allmänbildad i huset? Riktigt svårt att avgöra, känns som det inte finns en tydlig vinnare.
Therese, lätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Rätt analyserat! Killen är bara jävligt tragisk.

Citat:
Ursprungligen postat av Dukanva85
"Förstår du? Förstår du? Förstår du?"
Prata svenska!!
2021-02-23, 23:40
Medlem
xrlpyts avatar
Åh nej, nu säger Tess att hon är likadan. Pedram: YEEEEEEEEES HALVA INNE!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in