Kommer det komma in någon ny deltagare någon gång eller?
Även om det är härligt med bra stämning, känns som att det skulle behöva hända någonting med gruppdynamiken snart. Börjar bli lite långtråkigt att kolla på imo.
Jag tror faktiskt Luis vet att han är full av skit, men det roar honom att spela den vise gamle mannen som alla frågor när de undrar något. Han vet ju att ingen därinne kan faktakolla honom förrän de kommer ut, och då är det så dags.
Så på samma sätt som det vore kul om det kom in en riktig hunk för tjejerna att dregla över, så vore det jäkligt kul om det kom in någon sorts intellektuell auktoritet. En deltagare med hög utbildning och lång erfarenhet inom ett respekterat yrke, och med bred allmänbildning, och som med trovärdighet och pondus kan korrigera Luis varje gång han försöker sig på en fuling.
Hade varit super! Men ingen här inne vill väl hoppa in i huset? 😅
När nardos berättar världens längsta historia
Tess: "varför gjorde han det....? Det var inget förresten" och ångrade följdfrågor med risk för en ännu längre historia.
Ja, det är ju tacksamt att hon alltid säger "va?" för då kan man backa.
På vardagsrumkameran kör de 20 frågor fast barnvarianten, enbart om djur, så att alla kan leka utan att behöva ha koll på populärkultur, historiska figurer och inrikes och utrikes politiker.
Hade varit super! Men ingen här inne vill väl hoppa in i huset? 😅
Hahaha, tyvärr tror jag ingen med de kvalifikationerna någonsin skulle gå in i BB-huset. Det enda vi kan hoppas på är att Kunskapsfågeln sätter Luis på plats någon gång under säsongen..
Känns så skönt att det finns någon här inne som känner samma HAT mot flåsmongot. Har nog inte känt så stark irritation mot okänd tv-människa någonsin. Funderar över hur man på bästa sätt skulle kunna få honom att må riktigt, riktigt dåligt. (Blir typ rädd för mig själv när jag skriver såhär) 😂
Mvh trolljägarnas nästa target
Äckel, allt i den här tråden tyder ju bara på vilka sorgliga liv ni måste ha som anstränger er att hata på helt oskyldiga personer. Blev ni så oälskade som barn? Nu kommer jag bli anmäld o avstängd för detta ironiskt nog buhu 😂
Jag tror faktiskt Luis vet att han är full av skit, men det roar honom att spela den vise gamle mannen som alla frågor när de undrar något. Han vet ju att ingen därinne kan faktakolla honom förrän de kommer ut, och då är det så dags.
Så på samma sätt som det vore kul om det kom in en riktig hunk för tjejerna att dregla över, så vore det jäkligt kul om det kom in någon sorts intellektuell auktoritet. En deltagare med hög utbildning och lång erfarenhet inom ett respekterat yrke, och med bred allmänbildning, och som med trovärdighet och pondus kan korrigera Luis varje gång han försöker sig på en fuling.
Fan skall inte du och jag söka ASAP?
Jävla vilken cirkus vi skulle kunna tillföra
hahahaahahah Pedros säger att han har en självförsvarsmekanism i kroppen som gör att han kan stöta bort kvinnor som han tycker om. Inte en pik mot therese?!!? hahahaha
Senast redigerad av Halshuggning 2021-02-23 kl. 23:33.
Hahaha, tyvärr tror jag ingen med de kvalifikationerna någonsin skulle gå in i BB-huset. Det enda vi kan hoppas på är att Kunskapsfågeln sätter Luis på plats någon gång under säsongen..
Man kan ju hoppas! Han spel med att verka allmänbildad får mig att kräkas lite.
hahahaahahah pedros säger att han har en självförsvarsmekanism i kroppen som gör att han kan stöta bort kvinnor som han tycker om. Inte en pik mot therese?!!? hahahaha