Instämmer till fullo, barnen får ju en sån jävla pissig start på livet så det är inte sant, usch.
Sjukt vad historien upprepar sig, nån halvstrulig brud utan stabil fader till sina barn träffar ny kille som "är helt underbar jag, älskar han över allt" "han är drogfri nu" "han är fin med barnen" bla bla bla. Räcker väl för fan att se hans jävla bläckfläck till ansiktstatuering kombinerat med tungticsen att inse att alla hästar inte är hemma, pundat sönder sig vid 27 års ålder.
Lyser kvinnomisshandlare/psykopat om han.
Vilken idiot!
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Jag vet! Det är dock sanning, jag har själv sett konstverket nämligen. Från strax under örat och neråt
H
E
R
I
N
🤦♂️
Han skulle skrivit BLEND istället, tror det hade passat in mer på hans personlighet. Eller kanske blivit för starkt för honom? Tror inte ens han tar halsbloss, han puffar bara.. 😤
Kollat igenom alla parters bilder osv och blir chockad eller åtminstone äcklad av att se kusinernas kommentarer sins emellan om det visar sig så att RG varit med och mördat sin bästa vän. För en annan helt oförståeligt och tur är väl kanske det.
Oavsett liv och val hoppas jag familjen som finns kvar får ro till slut.
Beklagligt. Sorgligt. Och fullkomligt galet.